Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Mercedes: Καινούργια ανταλλακτικά για τη θρυλική 300SL Gullwing του ’50!

Ελλάδα 13:04
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Mercedes: Καινούργια ανταλλακτικά για τη θρυλική 300SL Gullwing του ’50!

ΝΕΑ

Mercedes: Καινούργια ανταλλακτικά για τη θρυλική 300SL Gullwing του ’50!

ΝΕΑ

Η Mercedes κατασκευάζει νέα μέρη αμαξώματος για την  300SL (1954-1963). Μην περιμένετε οι τιμές να είναι χαμηλές, καθώς οι παραγγελίες γίνονται απευθείας στο εργοστάσιο μέσω των αντιπροσώπων κάθε χώρας.

Advertisement
Advertisement

Μόνο μερικά (μετρημένα στα δάχτυλα ενός χεριού) αυτοκίνητα έχουν τόσο μεγάλη ιστορία όσο η Mercedes 300SL.

Προκειμένου να διατηρηθούν όσο το δυνατόν περισσότερο, τα διθέσια μοντέλα, μπορούν να αναπαλαιωθούν ή να συντηρηθούν στο εργοστάσιο της Mercedes, ενώ υπάρχει η δυνατότητα να αγοράσετε καινούργια ανταλλακτικά για πολλά μέρη της. Σας θυμίζουμε πως το αμάξωμά της είναι κατασκευασμένο από χάλυβα, με το καπό, το πορτ μπαγκάζ, το ταμπλό, τα μαρσπιέ και τις εσωτερικές επενδύσεις των θυρών να είναι από αλουμίνιο.

Εξαρτήματα που φτάνουν τις… 15.000 ευρώ

Advertisement
Advertisement

Αν χρειάζεστε λοιπόν εξαρτήματα, πρέπει να ανοίξετε το πορτοφόλι σας λίγο παραπάνω, αν και SL επισκευάζετε μην κάνετε τσιγκουνιές.

Για 11.900 ευρώ, αγοράζετε τα εμπρός «φτερά» (το κάθε ένα φυσικά). Για τα αντίστοιχα πίσω (τα εξωτερικά τμήματά τους) η τιμή είναι σχεδόν 3.000 ευρώ, όταν ολόκληρα (εσωτερικό και εξωτερικό φτερό) κοστίζουν 14.875 ευρώ. Η τιμή για το πίσω μέρος του δαπέδου θα σας στοιχίσει 8.925 ευρώ έτοιμο για τοποθέτηση, ενώ το κεντρικό τμήμα του είναι ευκαιρία, με τιμή 2.975 ευρώ.

Advertisement

Οι ιδιοκτήτες των Mercedes 300 SL πιθανότατα να μπορούν να αντέξουν οικονομικά αυτές τις τιμές, καθώς σύμφωνα με το Classic Analytics, μία καλά διατηρημένη Gullwing SL κοστίζει μεταξύ 850.000 και 1.150.000 ευρώ.

Advertisement

Σύμφωνα με την Mercedes-Benz Classic το πιο δύσκολο «ανταλλακτικό» για την αναπαλαίωση μίας SL Gullwing είναι η καρό υφασμάτινη επένδυση των καθισμάτων. Συνήθως όλες είναι reproduction αφού τα τρία υφάσματα με καρό σχέδιο (οι συνδυασμοί των βασικών χρωμάτων ήταν γκρι/πράσινο, γκρι/μπλε και κρεμ/κόκκινο) δεν υπάρχουν πια. Το τελευταίο τόπι αυτού του υφάσματος (ο συνδυασμός γκρι/μπλε) που υπάρχει βρέθηκε στην… Αργεντινή από ένα συλλέκτη. Το αγόρασε όλο η Mercedes για να το φτιάξει ξανά.

Πως κατασκευάζονται τα ανταλλακτικά

Ένας πιστοποιημένος προμηθευτής της Mercedes-Benz Classic, μπορεί να παράγει τα ανταλλακτικά για τις «Gullwing». Ο προμηθευτής χρησιμοποιεί δεδομένα 3D για την κατασκευή καλουπιών τα οποία θα τοποθετηθούν στην πρέσα. Στην συνέχεια τα μεταλλικά φύλλα θα «μπουν» εκεί για να δημιουργηθεί το τμήμα του αμαξώματος. Τέλος το φινίρισμα γίνεται στο χέρι.

Advertisement

Η Mercedes αναμένει ότι αυτός ο τρόπος παραγωγής θα επιτύχει υψηλό επίπεδο ακρίβειας προσαρμογής. Τα δεδομένα 3D αποτελούν επίσης μέρος του ποιοτικού ελέγχου, αλλά και ενός μεγαλύτερου ελέγχου από την Mercedes για να μην κυκλοφορούν ανταλλακτικά χωρίς την έγκρισή της.

Η SL 300 (W198) είναι το τρίτο αυτοκίνητο για το οποίο η Mercedes φτιάχνει ανταλλακτικά. Πρώτη ήταν η SL «Pagoda» (W 113) και ακολούθησε η SL «Panzerwagen» ή «American Gigolo» (R107).  Η Mercedes μπορεί από το στοκ ανταλλακτικών που έχει, να φτιάξει καινούργιες SL.

Το σπορ αυτοκίνητο του αιώνα

Η Mercedes παρήγαγε το σπορ αυτοκίνητο από το 1954 έως το 1963 και η φήμη που απέκτησε είναι παγκόσμια. Στα τρία πρώτα χρόνια παραγωγής της η SL ήταν διαθέσιμη μόνο με coupe αμάξωμα. Από το 1957 η roadster προστέθηκε στην γκάμα. Συνολικά, μόνο 1.400 Gullwing κατασκευάστηκαν κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου. Μαζί με τη Roadster, η εταιρεία με έδρα τη Στουτγάρδη παρήγαγε 3.258 μονάδες της σειράς SL γνωστές ως W198.

Ο κινητήρας της είναι ένας 6κύλινδρος σε σειρά με κυβισμό 3000κ.εκ. με ισχύ 215 ίππους. Με τελική ταχύτητα 250 χλμ./ ώρα, η 300 SL ήταν το ταχύτερο αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής της γενιάς του. Το 1999, οι αναγνώστες του site/περιοδικού Motor Klassik το ψήφισαν ως το σπορ αυτοκίνητο του αιώνα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Αυτή είναι η πιο ακριβή Mercedes 300 SL στην ιστορία!
Η Mercedes 300 SL Gullwing του Nico Rosberg (vid)
60 χρόνια Mercedes 300 SL Roadster