Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Ποια είναι η πιο πατριωτική μάρκα στην Αμερική;

Ελλάδα 3:27
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Ποια είναι η πιο πατριωτική μάρκα στην Αμερική;

ΝΕΑ

Ποια είναι η πιο πατριωτική μάρκα στην Αμερική;

ΝΕΑ

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι οι εταιρίες με έδρα το Ντιτρόιτ υπό την ομπρέλα της Stellantis – συγκεκριμένα οι Ram, Dodge και Jeep – λατρεύουν να τονίζουν το πατριωτικό στοιχείο.

Advertisement
Advertisement

Τόσο η Dodge όσο και η Ram τοποθετούν αμερικανικές σημαίες ακόμη και στην καρότσα. Ωστόσο, στην τελευταία έρευνα της Brand Keys, το κοινό ανακηρύσσει την Jeep ως την πιο πατριωτική μάρκα απ’ όλες.

Σας υπενθυμίζουμε ότι αυτή η κατάταξη δεν αφορά μόνο την αυτοκινητοβιομηχανία. Η ετήσια έρευνα Brand Keys είναι all-inclusive για σχεδόν οτιδήποτε πωλείται, από αλυσίδες λιανικής έως διαδικτυακές υπηρεσίες, τηλεοπτικά δίκτυα, αθλητισμού και ότι άλλο φανταστείτε.

Για να σας δώσουμε μια γεύση, οι μάρκες κάτω από την Jeep περιλαμβάνουν, τη Walmart στη δεύτερη θέση, τη Disney στην τρίτη θέση, τη Ford και την Amazon στην τέταρτη θέση και τους New York Times στη συνέχεια.

Advertisement
Advertisement

Εστιάζοντας στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας, η Harley-Davidson κατέλαβε την 14η θέση και η Tesla στην 30η θέση, μαζί με τη Zoom. Δεν εμφανίζονται άλλες εταιρείες που σχετίζονται με την αυτοκινητοβιομηχανία στη σχετική λίστα.

Η έρευνα έλαβε δείγμα από 5.804 καταναλωτές ηλικίας από 16 έως 65 ετών. Η Brand Keys λέει ότι η ομάδα έρευνας ήταν ισορροπημένη όσον αφορά το φύλο και την σχέση με την πολιτική, ενώ προήλθαν από τις εννέα περιοχές απογραφής των ΗΠΑ που εκτείνονται στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Advertisement

Συνολικά 1.172 διαφορετικές εταιρίες συμμετείχαν στην έρευνα, με 50 τελικά από αυτές να επιλέγονται ως οι πιο πατριωτικές. Η λίστα περιλαμβάνει μόνο 30 θέσεις.

“Οι νέες συνθήκες του κόσμου και της αγοράς έχουν μεταβάλλει βασικές αρχές των καταναλωτών και των αντιλήψεων σχετικά με τον πατριωτισμό, ακόμη και στο πλαίσιο των εμπορικών σημάτων”, δήλωσε ο Πρόεδρος της Brand Keys, Robert Passikoff.

Advertisement

Η Brand Keys αναφέρει πως η Jeep παραμένει σταθερή στο νούμερο ένα από την πρώτη μελέτη που κυκλοφόρησε πίσω στο 2003. Πάντως είναι γεγονός πως το κόλλημα των Αμερικανών με το θέμα του πατριωτισμού καλά κρατεί ακόμη και σήμερα, κάτι που δεν συμβαίνει σε αυτό τον βαθμό, σχεδόν σε κανένα άλλο σημείο του πλανήτη.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Η Stellantis “ψάχνεται” για εργοστάσιο μπαταριών στην Ιταλία
Stellantis: Αναδιάρθρωση δικτύου στην Ευρώπη
Η ειδική έκδοση 80th Anniversary του νέου Jeep Compass

 

Advertisement