Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Mazda Kai Concept: Το νέο Mazda 3

Ελλάδα 11:26
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Mazda Kai Concept: Το νέο Mazda 3

ΝΕΑ

Mazda Kai Concept: Το νέο Mazda 3

ΝΕΑ

Η Mazda αποκαλύπτει στο Tokyo Motor Show το πρωτότυπο Kai, με στόχο να μας δώσει μια πρώτη και αρκετά χορταστική γεύση από τη νέα γενιά του Mazda 3, η οποία θα ακολουθήσει σύντομα στην αγορά. ΣΠΥΡΟΣ ΧΩΤΟΣ (sh@newsauto.gr)

Advertisement
Advertisement

Το νέο Mazda Kai Concept ακολουθεί τη νεότερη Kodo σχεδιαστική φιλοσοφία της εταιρείας, έχοντας ένα αρκετά ντιζαϊνάτο αμάξωμα με πολλές καμπύλες, «φουσκώματα», αλλά και ένα πολύ δυναμικό εμπρόσθιο τμήμα, που υιοθετεί σφηνοειδή φώτα και μια τριδιάσταση γρίλια.

Πολύ ενδιαφέρον έχει και το πίσω μέρος του πρωτότυπου, εκεί όπου η Mazda έχει επιλέξει μια ξεκάθαρα κουπέ σχεδίαση, παρότι το Kai παραμένει 5θυρο, η οποία μάλιστα τονίζεται ακόμη περισσότερο με στοιχεία όπως οι δύο απολήξεις της εξάτμισης στα άκρα του μεγάλου διαχύτη.

Από πλευράς διαστάσεων, το μήκος είναι αρκετά μακρύ για την μικρομεσαία κατηγορία αγγίζοντας τα 4,42 μέτρα, ενώ αντίστοιχα μακρύ είναι και το μεταξόνιο των 2.750 χιλιοστών, που αναμένεται να χαρίσει στο ιαπωνικό μοντέλο πολύ καλούς εσωτερικούς χώρους για τους επιβάτες του.

Advertisement
Advertisement

Στο εσωτερικό, η Mazda έχει επιλέξει ένα μινιμαλιστικό design, με μια μακριά λεπτή οθόνη να εκτείνεται από τη μέση του ταμπλό μέχρι και την άκρη της πλευράς του συνοδηγού. Άκρως σπορτίφ είναι η σχεδίαση του τιμονιού και του πίνακα οργάνων, ενώ το υψηλών τούνελ της κονσόλας που φέρνει ακριβώς στο ύψος του χεριού του οδηγού τον επιλογέα ταχυτήτων, δίνει μια επιπλέον σπορτίφ νότα.

Mazda Kai 640a (3)

Σε ό,τι αφορά στο μηχανικό και τεχνικό υπόβαθρο του πρωτότυπου, η Mazda τονίζει ότι το Kai βασίζεται πάνω στη νέα πλατφόρμα SKYACTIV-VEHICLE ARCHITECTURE της εταιρείας, πάνω στην οποία θα χτιστούν όλα τα μελλοντικά της μοντέλα.

Advertisement

Mazda Kai 640 (1)

Παράλληλα, φέρει και τη νέα γενιά κινητήρων βενζίνης SKYACTIV-X της Mazda, που ενσωματώνουν τεχνολογία εσωτερικής αυτανάφλεξης (χωρίς μπουζί) έχοντας 10-30% περισσότερη ροπή σε σχέση με τους τωρινούς SKYACTIV-G κινητήρες, αλλά και 20-30% χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου. Τους νέους αυτούς κινητήρες θα τους δούμε επίσης στα μελλοντικά Mazda, ανάμεσα στα οποία φυσικά και στην επόμενη γενιά του Mazda 3.

Advertisement

Mazda Kai 640 (2)