Live Κίνηση
Περισσότερα
ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ

Μαραντόνα: Ένας χρόνος χωρίς το «Θεό» και τα… αυτοκίνητά του

Ελλάδα 2:23
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Μαραντόνα: Ένας χρόνος χωρίς το «Θεό» και τα… αυτοκίνητά του

ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ

Μαραντόνα: Ένας χρόνος χωρίς το «Θεό» και τα… αυτοκίνητά του

ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ

Μόνο ένας… Θεός θα είχε προδώσει τον σύλλογό του και οι οπαδοί, αντί να τον αποδοκιμάσουν, θα του δώριζαν μια Mercedes. Και μόνο ένα δαιμόνιο μυαλό θα… έσκαγε στην προπόνηση… με νταλίκα για να εξοργίσει τους δημοσιογράφους.

Advertisement
Advertisement

Συμπληρώνεται ένας χρόνος από την ημέρα που ο ποδοσφαιρικός πλανήτης πάγωσε, αρνούμενος να πιστέψει όσα μετέδιδαν με τρεμάμενη φωνή οι κεντρικoί παρουσιαστές στα δελτία ειδήσεων. Όσα γραφόντουσαν σε χιλιάδες ιστοσελίδες ανά τον κόσμο.

«Ο Ντιέγκο Μαραντόνα έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 60 ετών από καρδιακή ανακοπή». Ο πόνος ανείπωτος, η θλίψη συλλογική, τα δάκρυα σε κάθε γωνιά της πατρίδας του, Αργεντινής, σχημάτιζαν ποτάμια.

Δεν χρειαζόταν να είσαι φίλος της Νάπολι ή της Μπόκα Τζούνιορς για να ταρακουνηθεί κάτι μέσα σου. Ούτε καν φίλος του ποδοσφαίρου. Ο Ντιέγκο Μαραντόνα δεν ήταν μόνο ο Θεός της μπάλας, αλλά και ένα σύμβολο αντικομφορμισμού και επανάστασης.

Advertisement
Advertisement

Προτού εγκαταλείψει τα επίγεια, είχε προλάβει να γευτεί κάθε αθώα και αμαρτωλή πτυχή της ζωής, ξεπερνώντας, μάλιστα, σε πολλές περιπτώσεις κάθε ηθικό φραγμό. Λάτρευε τις γυναίκες, παραδόθηκε σε ναρκωτικές ουσίες, και παραπλανήθηκε από την ίδια του τη δόξα.

Το βιβλίο της ζωής του Ντιέγκο Μαραντόνα είχε, λοιπόν, τα πάντα. Και κάπου ανάμεσα στις πολυάριθμες σελίδες, υπήρχε μια μικρή ενότητα με αυτοκίνητα. Κάποια τετράτροχα στολίδια που τον συνόδεψαν ενόσω αυτός οικοδομούσε τον μύθο του.

Porsche 924

Advertisement

Το πρώτο αυτοκίνητο που αγόρασε ο Ντιεγκίτο ήταν μια μεταχειρισμένη Porsche 924 των 125 ίππων. Αναγκάστηκε να την πουλήσει όταν χρειάστηκε να πακετάρει τα πράγματά του για να κάνει το μεγάλο βήμα για την Ευρώπη, ώστε να ενταχθεί στην οικογένεια της Μπαρτσελόνα. Έκτοτε, το μοντέλο αποτέλεσε ατραξιόν σε δεκάδες δημοπρασίες ανά τον κόσμο, με την τιμή του να φτάνει τα 500.000 δολάρια.

Fiat Europa 128 CLS

Advertisement

Προτού πετάξει για Βαρκελώνη, είχε προλάβει να εντάξει στο γκαράζ του και ένα δεύτερο μοντέλο. Το πρώτο αυτοκίνητο που αγόρασε ως ολοκαίνουριο. Πρόκειται για ένα Fiat 128 CLS το οποίο είχε μέχρι τέλους ξεχωριστή θέση στην καρδιά του. Το μικρό οικογενειακό δεν έβαζε φωτιά στην άσφαλτο, ούτε έφερε πολυτελείς επενδύσεις. Αλλά, ήταν αυτό που τον συνόδευε στα ταξίδια του με την πρώτη και μοναδική σύζυγό του,  Κλαούντια Βιγιαφάνιε.

Mercedes 500 SLC

Ο Ντιεγκίτο ξεσήκωνε τους οπαδούς κάθε ομάδας που εκπροσωπούσε. Και άπαντες τον εκτίμησαν. Ακόμα και οι θερμόαιμοι φίλοι της Αρχεντίνος Τζούνιορς που μόνο προδομένοι δεν ένιωσαν στην είδηση ότι ο Μαραντόνα τους εγκαταλείπει για την Μπόκα. Φρόντισαν μάλιστα να τον ευχαριστήσουν για τις υπηρεσίες του, δωρίζοντάς του μια Mercedes 450 SLC, με έναν V8 228 PS.

Advertisement

Ferrari Testarossa & F40

To 1987 o Μαραντόνα είχε γιγαντώσει τη Νάπολι, χαρίζοντάς της το πρώτο πρωτάθλημα. Πανευτυχής για την κατάκτηση του τροπαίου, ο πρόεδρος του club, Corrado Ferlaino, αποφάσισε να του αγοράσει μια Ferrari Testarrosa. Έλα, όμως, που ο Ντιέγκο την ήθελε σε μαύρο χρώμα, όταν ο Enzo Ferrari είχε δώσει αυστηρή εντολή για διάθεση του αυτοκινήτου μόνο σε κόκκινο; Ποιος θα μπορούσε να πει όχι στον Αργεντινό παιχταρά;

Το κόκκινο χρώμα, βέβαια, είχε την τιμητική του στην Ferrari F40 που ακολούθησε. Αν και ο Μαραντόνα, μάλλον, απογοητεύτηκε από το νέο του τετράτροχο. Χαρακτηριστικές είναι οι μαρτυρίες που αναφέρουν ότι μόλις το παρέλαβε έψαχνε να βρει που είναι ραδιόφωνο. «Είναι ένα σπορ αυτοκίνητο, οπότε δεν έχει radio, ούτε κλιματισμό», έλεγαν στον… στραβωμένο Ντιέγκο.

Renault Fuego GTA Max

Το Renault Fuego GTA Max εντάχθηκε στο γκαράζ του Μαραντόνα σε μια από τις πιο σκοτεινές περιόδους της ζωής του – όταν είχε συλληφθεί για κατοχή κοκκαϊνης το 1991. Το σπορ αυτοκίνητο κινείτο από έναν κινητήρα 2,2 λίτρων, με την τελική του να φτάνει τα 198 χλμ. Το πούλησε το 1992, και το 2018 δημοπρατήθηκε για 23.000 δολάρια.

BMW i8

Όταν εγκατέλειψε την ενεργό δράση, δεν κατάφερε να κρατήσει αποστάσεις από το χορτάρι. Έτσι, το… γύρισε στη προπονητική, με τη χάρη του να φτάνει μέχρι τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.

Δεν μακροημέρευσε στους πάγκους, αλλά πρόλαβε να συστηθει με τις ομορφιές των ΗΑΕ πίσω από το τιμόνι μιας BMW i8. To υβριδικό μοντέλο των 1.670 κιλών και της συνδυαστικής ισχύος των 374 ίππων επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 4,6 sec και η τελική του περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.

Scania 360

Μέχρι και σήμερα, πολλοί αρνούνται να πιστέψουν ότι ο Μαραντόνα είχε αποκτήσει… φορτηγό. Αλλά πότε λειτούργησε με τη λογική; Έντονα ενοχλημένος με το ασφυκτικό πρέσινγκ των δημοσιογράφων κατά τη δεύτερη θητεία του στην Μπόκα, «έσκασε» στην προπόνηση με Scania 360 113H. «Να δούμε τώρα πως θα κρατούν σημειώσεις;», ήταν το περιπαιχτικό σχόλιο του Ντιέγκο με αποδέκτες τους δημοσιογράφους.

Τα παραπάνω δεν ήταν τα μοναδικά μοντέλα που πέρασαν από την έντονη ζωή του Ντιέγκο. Ο Θεός της μπάλας είχε προλάβει να κάτσει πίσω από το τιμόνι και άλλων κομψοτεχνημάτων όπως μιας BMW M4, ενός Chevrolet Camaro, ενός Mini Cooper S Hot Pepper και μιας Ferrari F355 Spider.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Με τι αυτοκίνητο πήγε ο Cristiano Ronaldo στην προπόνηση της United;
Έλληνας παιχταράς με υπερ-αυτοκίνητο 1.000 ίππων!
Λεμπρόν Τζέιμς: Τα αυτοκίνητα του Βασιλιά