Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Λεκτικά μαλλιοτραβήγματα μεταξύ εταιριών!

Ελλάδα 9:38
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Λεκτικά μαλλιοτραβήγματα μεταξύ εταιριών!

ΝΕΑ

Λεκτικά μαλλιοτραβήγματα μεταξύ εταιριών!

ΝΕΑ

Η BMW, πρόσφατα μίλησε για την Mercedes-Benz με την «τρομερή» X-Class, η Mercedes-Benz δήλωσε πως θα μπορούσε να κατασκευάσει ένα καλύτερο supercar από τη Ferrari και τώρα η Hyundai μπαίνει στο μείγμα αντιπαράθεσης, με μια λεκτική επίθεση εναντίον των δύο γερμανικών μαρκών χαρακτηρίζοντας “ηλίθια” την τεχνολογία τους την οποία δεν θέλουν οι πελάτες τους.

Advertisement
Advertisement

Του ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗ (gt@newsauto.gr)

Σύμφωνα με τον επικεφαλής των διαιρέσεων N και Genesis της Hyundai στην Αυστραλία, Albert Biermann, το επίπεδο των τεχνολογικών χαρακτηριστικών που προσφέρουν και τα δύο γερμανικά εμπορικά σήματα, τα οποία θεωρεί υπερβολικά πολύπλοκα, είναι επιρρεπή σε αποτυχία και τελικά άχρηστα για τη συντριπτική πλειονότητα των αγοραστών. “Είναι όλα μάρκετινγκ, πρώτα απ ‘όλα“, δήλωσε ο Biermann. “Πόσοι άνθρωποι το αγοράζουν πραγματικά αργότερα; Πολλά από αυτά υπάρχουν για τα μέσα ενημέρωσης, για να δώσουν μια διαφημιστική εκστρατεία, για να δείξουν το επίπεδο της τεχνολογίας. Αλλά πόσοι άνθρωποι το αγοράζουν αργότερα; Αν η τεχνολογία αποτύχει, απλά προσθέτετε το βάρος στον αγοραστή, σωστά; ”

Εάν η Biermann ήταν σχετικά νεοεισερχόμενος στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας, οι λέξεις μπορεί να έχουν μικρότερο βάρος. Ωστόσο, πριν από την ένταξή του στην Hyundai, πέρασε 30 χρόνια στη BMW και οδήγησε το τμήμα M της αυτοκινητοβιομηχανίας… Και υπάρχουν κάποια στοιχεία που υποδεικνύουν ότι δεν είναι λάθος – τα αυτοκίνητα τόσο από τη BMW όσο και από την Mercedes-Benz είναι πασίγνωστο πως αντιμετωπίζουν πρόβλημα στις αποσβέσεις όσο γερνούν, κυρίως λόγω των τρελών δαπανών συντήρησης.

Advertisement
Advertisement

Genesis-G70-tsiro-640

Αντί να επικεντρωθεί σε περίπλοκες τεχνολογικές συσκευές που ελέγχονται μέσω δεκάδων ρυθμίσεων, ο Biermann αναφέρει ότι η αποστολή του Genesis είναι να οικοδομήσει ένα συμπαγές, αξιόπιστο πολυτελές αυτοκίνητο που θα νιώθει σαν καινούργιο όταν είναι 10 χρονών.

«Δεν κάνουμε τέτοια πράγματα», είπε ο Biermann. «Εργαζόμαστε πρώτα απ ‘όλα για τον πελάτη και όχι τόσο για τα μέσα ενημέρωσης. Φυσικά κάνουμε κάποια πράγματα για τα μέσα ενημέρωσης, αλλά πρώτα απ ‘όλα κάνουμε τα πράγματα για τον πελάτη, που νομίζουμε ότι έχει λογική αξία για τα χρήματα”.