Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Λατρεία για την αναγέννηση της Jaguar XK

Ελλάδα 4:35
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Λατρεία για την αναγέννηση της Jaguar XK

ΝΕΑ

Λατρεία για την αναγέννηση της Jaguar XK

ΝΕΑ

Ο συνδυασμός της αξεπέραστης αισθητικής της Jaguar XK, με την σύγχρονη τεχνολογία στα μηχανικά μέρη, δημιουργεί ένα σύνολο ιδιαίτερα θελκτικό.

Advertisement
Advertisement

Η ιστορία της Jaguar XK ξεκινά το 1948 με την XK120 της οποίας το χαρακτηριστικό ήταν το εξ ολοκλήρου κατασκευασμένο από αλουμίνιο, αμάξωμα.

Ακολούθησε στη συνέχεια η πιο ευρύχωρη και άνετη XK140 το 1954, η οποία το 1957 έδωσε τη θέση της στην XK150. Καθότι το μοντέλο είναι εξαιρετικά επιθυμητό από συλλέκτες αλλά και απλούς οπαδούς της αυτοκίνησης, η αναβίωση της ΧΚ από την Thornley Kelham ως restomod, είναι ένα άκρως ενδιαφέρον project. Η κατασκευή του χρειάζεται περισσότερες από 5.000 ώρες εργασίας από την αρχή μέχρι το τέλος και το κόστος για την απόκτηση ενός τέτοιου, ξεκινά από τα 664.000 ευρώ.

Advertisement
Advertisement

Η Βρετανική εταιρεία ιδρύθηκε από τους Simon Thornley και Wayne Kelham και όπως αναφέρουν οι ίδιοι με δελτίο τύπου, ήδη έχουν πάρει την πρώτη παραγγελία. «Η XK European είναι, στα μάτια μας, το πιο όμορφο restomod αυτοκίνητο», δήλωσε ο Simon Thornley. «Έχουμε δημιουργήσει μια ομάδα ειδικών για να σχεδιάσει και να κατασκευάσει ένα αυτοκίνητο που επαναπροσδιορίζει τα εμβληματικά σημεία του αυτοκινήτου, σαν να είναι αυθεντικά, με περίπλοκες λεπτομέρειες και με ιδιαίτερη προσοχή στην ποιότητα».

Σχεδιασμένο από τον πρώην σχεδιαστή της McLaren, Paul Howse, το βρετανικό coupe με τα τμήματα του αμαξώματος από ελαφρύ κράμα, επαναφέρει αυτούσια την αίγλη του αυθεντικού μοντέλου της Jaguar. Στο εσωτερικό, οι πελάτες θα έχουν να επιλέξουν στους χρωματισμούς αλλά και τις επενδύσεις της αρεσκείας τους, με σύγχρονα στοιχεία εξοπλισμού που έχουν να κάνουν με τον κλιματισμό της καμπίνας, τις ηλεκτρικές ευκολίες αλλά και τη συνδεσιμότητα.

Advertisement

Μια σοβαρή αναβάθμιση σε σχέση με το αρχικό μοντέλο, είναι η ύπαρξη χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων με 5 σχέσεις (έναντι των τεσσάρων του αυθεντικού) που «συνδέεται» με έναν 6κύλινδρο σε σειρά κινητήρα με κυβισμό 3,8 λίτρων. Η απόδοση του κινητήρα που έχει σύστημα άμεσου ψεκασμού, είναι 300 ή 340 ίπποι, ανάλογα με το τι θα επιλέξει ο ιδιοκτήτης. Πέραν του κινητήρα και του κιβωτίου, η restomod XK έχει και σύγχρονες επιλογές στην ανάρτηση και τα φρένα, με διπλά ψαλίδια για τον εμπρόσθιο άξονα και τετραπίστονα δισκόφρενα αντίστοιχα.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Νέες εκδόσεις για την Jaguar F-Pace
Δοκιμή: Jaguar I-Pace EV400
Bugatti: Είναι αυτή η νέα Chiron;

 

 

Advertisement