Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Lancia Ypsilon EcoChic Hybrid: Η Ηλεκτροκίνηση σύμφωνα με την Lancia

Ελλάδα 19:27
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Lancia Ypsilon EcoChic Hybrid: Η Ηλεκτροκίνηση σύμφωνα με την Lancia

ΝΕΑ

Lancia Ypsilon EcoChic Hybrid: Η Ηλεκτροκίνηση σύμφωνα με την Lancia

ΝΕΑ

Η Lancia Ypsilon όχι μόνο «ζει» (στην Ιταλία) αλλά και εξελίσσεται με μία υβριδική έκδοση. Κάτω από το καπό υπάρχει το γνωστό από το 500 hybrid τρικύλινδρο μοτέρ Firefly των 1000 κ.εκ. με ένα ήπιο υβριδικό σύστημα. Η συνδυασμένη δύναμη είναι στους 70 ίππους η οποία μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς μέσω ενός κιβωτίου 6 σχέσεων

Advertisement
Advertisement

 

Με το όνομα Lancia EcoChic Hybrid η Ypsilon μπαίνει σε νέα εποχή με χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου και επίπεδα εκπομπών ρύπων. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Lancia, η κατανάλωση του νέου ήπιου υβριδικού Ypsilon EcoChic είναι έως και 24% χαμηλότερη από αυτή του βενζινοκινητήρα των 1.200 κ.εκ. Κάτω από το αμάξωμα υπάρχει ο ίδιος 3κύλινδρος κινητήρας Firefly των 1.000 κ.εκ. 70 ίππων και 92 Nm ροπής του Fiat 500. Η τελική ταχύτητα φτάνει τα 163 χλμ  και η επιτάχυνση από 0-100 χλμ γίνεται σε 14,2 δευτερόλεπτα.

Advertisement
Advertisement

Πώς λειτουργεί το σύστημα;

Το σύστημα περιλαμβάνει τον ηλεκτροκινητήρα/γεννήτρια που συνδέεται με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης με ιμάντα. Η ηλεκτρική μονάδα λειτουργεί ως γεννήτρια όταν φρενάρει το όχημα και ανακτά την ενέργεια που θα χάνονταν ενεργοποιώντας μια πρόσθετη μπαταρία ιόντων λιθίου 0,13 kWh.

Advertisement

Ο ηλεκτρικός κινητήρας παρέχει επιτάχυνση 3,6 kW ή 5 ίππους (περίπου) και επανεκκινεί το θερμικό μοτέρ μετά την αυτόματη διακοπή λειτουργίας (όταν το αυτοκίνητο επιβραδύνεται κάτω από 30 χλμ ή είναι σταματημένο.

Η Lancia Ypsilon αλλάζει

Advertisement

Η παρουσίαση της Lancia Ypsilon EcoChic Hybrid συμπίπτει με κάποιες αλλαγές στους κινητήρες: Εκτός από το Υβριδικό σύνολο τα υπόλοιπα μοτέρ, που παραμένουν στην κατηγορία είναι ο τετρακύλινδρος κινητήρας βενζίνης και LPG των 1.200 κ.εκ., των 69 ίππων, που ξεκινούν από 16.200 ευρώ (στην Ιταλία), ενώ το άλλο είναι το 2-κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο 900 κ.εκ. βενζίνης και μεθανίου των 70 ίππων διαθέσιμο στην τιμή των 17.950 ευρώ (στην Ιταλία). Δύο εκδόσεις είναι διαθέσιμες: Η Silver που προσφέρει το χειροκίνητο κλιματισμό ως στάνταρ, τους τροχούς 15 “με μαύρο πλακάκι και το τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών. Η έκδοση Gold είναι κορυφαία και έχει επιπλέον φώτα ομίχλης, δερμάτινο τιμόνι και μοχλό αλλαγής ταχυτήτων και την οθόνη 5 “στην κονσόλα που συνδυάζεται με το σύστημα πολυμέσων Uconnect.