Κόντρα στο ρεύμα: Η BMW κρατά ζωντανούς τους συμβατικούς κινητήρες
ΝΕΑΚόντρα στο ρεύμα: Η BMW κρατά ζωντανούς τους συμβατικούς κινητήρες
ΝΕΑΤο αφεντικό της BMW λέει αυτό που όλοι σκεφτόμαστε, ότι ο κόσμος δεν είναι έτοιμος ακόμα για την κατάργηση των κινητήρων εσωτερικής καύσης.
Ζούμε στην τρέλα της ηλεκτροκίνησης με όλες τις εταιρίες, θέλοντας και μη, να έχουν εμπλακεί σε κάποιον βαθμό στη νέα αυτή εποχή του αυτοκινήτου. Όμως δεν λείπουν και οι πιο ψύχραιμες φωνές οι οποίες υποστηρίζουν ότι όλο αυτό γίνεται απότομα και βιαστικά, χωρίς να μπορεί να παρακολουθήσει και το αγοραστικό κοινό.
WHAT CAR
Ανάμεσα σε αυτούς είναι και το αφεντικό της ΒΜW, o Oliver Zipse o οποίος δήλωσε ότι δεν είναι έτοιμος ακόμα ο μέσος καταναλωτής για να αποδεχθεί την κατάργηση των κινητήρων εσωτερικής καύσης.
Παρά το γεγονός ότι η ΒΜW έχει μπει πλέον για τα καλά στην κούρσα παρουσίασης νέων ηλεκτρικών μοντέλων, δεν είναι ακόμα έτοιμη να αφιερωθεί αποκλειστικά στην πώληση τέτοιων αυτοκινήτων. Και δεν έχει επίσης ανακοινώσει κάποια συγκεκριμένη ημερομηνία για τον πλήρη εξηλεκτρισμό της όπως έχουν κάνει οι περισσότερες ανταγωνιστικές της εταιρίες.
O Ζipse υποστήριξε ότι η εγκατάλειψη των συμβατικών κινητήρων μέσα σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα δεν θα έχει ούτε καν το θετικό αντίκτυπο που περιμένει κανείς στο περιβάλλον.
Ο ίδιος επισημαίνει ότι αυτή την στιγμή το μεγαλύτερο τμήμα της αγοράς είναι ο κινητήρας εσωτερικής καύσης σε όλη την Ευρώπη και πολύ περισσότερο στις υπόλοιπες μεγάλες αγορές του κόσμου. Πριν αλλάξει κάτι τέτοιο σε οκτώ με δέκα χρόνια, θα πρέπει να γνωρίζουνε τις επιπτώσεις. Αν γίνει πολύ νωρίς, χωρίς να υπάρχει το χρονικό περιθώριο για προσαρμογή, θα ήταν λάθος να εγκαταλειφθεί μία τεχνολογία χωρίς να είναι απαραίτητο.
Η BMW εξακολουθεί να πιστεύει στον κινητήρα εσωτερικής καύσης και για τα επόμενα χρόνια, και έτσι εξελίσσει μία νέα γενιά κινητήρων, εξακύλινδρων και οκτακύλινδρων, τόσο βενζίνης όσο και πετρελαίου. Θα πρόκειται για νέα και πολύ σύγχρονα μοτέρ τα οποία θα είναι πιο αποδοτικά από αυτά που υπάρχουν σήμερα.
Παράλληλα βέβαια, η ΒΜW θα συνεχίσει να επενδύει στην ηλεκτροκίνηση. Μάλιστα βρίσκεται ήδη σε προχωρημένο στάδιο της νέας ηλεκτρικής πλατφόρμας Neue Klasse πάνω στην οποία θα βασίζεται μια σειρά νέων μοντέλων που θα παρουσιαστούν μέσα στην επόμενη πενταετία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Η BMW θα ενώσει τις Σειρές 4 και 8 στη νέα Σειρά 6;
H καινούργια BMW M5 θα είναι plug-in υβριδική
Αντίστροφη μέτρηση για τη νέα BMW M2 Coupe (+video)