Menu
Live Κίνηση | Peugeot 208 DS 3 - DS 7 Crossback | Τιμές αυτοκινήτων

ΝΕΑ

Alfa Romeo Giulia: O καλύτερος “φίλος” του συνεργείου με βάση αναφορές

  • Γιώργος Κ. Ανδρής (ga@newsauto.gr)

Η κορυφαία έκδοση της Alfa Romeo Giulia που φέρει το λογότυπο Quadrifoglio αποδείχθηκε πως είναι ένα αναξιόπιστο αυτοκίνητο.

Όταν ακούει κανείς τη λέξη Quadrifoglio το μυαλό του αυτομάτως πηγαίνει σε εκρηκτικές επιδόσεις, πολύ υψηλά περιθώρια πρόσφυσης αλλά σε καμία περίπτωση δεν συνδυάζεται με το… συνεργείο.

Ωστόσο αυτή η εντύπωση άλλαξε και μάλιστα από το Αμερικάνικο περιοδικό αυτοκινήτου Car and Driver το οποίο δεν ζήτησε από την αυτοκινητοβιομηχανία την Giulia Quadrifoglio αλλά την αγόρασε έναντι σχεδόν 80.000 δολαρίων ώστε να πραγματοποιήσει την δοκιμή της.

Σήμερα μετά από 13 μήνες στην κατοχή του αμερικάνικου περιοδικού η Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio έχει διανύσει πάνω από 35.000 μίλια, λειτουργεί χωρίς… προβλήματα και είναι το «πιο αποδοτικό και συναρπαστικό σεντάν της αγοράς».

Όμως τα προβλήματα που εμφανίζει συνεχώς δεν επιτρέπουν στο περιοδικό να το συστήσει για αγορά!

Ειδικότερα το πρώτο πρόβλημα παρουσιάστηκε όταν το αυτοκίνητο είχε διανύσει μόλις 2.400 μίλια, καθώς άναψε η ένδειξη επισκευής του κινητήρα περνώντας σε safe mode ο κινητήρας ώστε να προστατευθεί.

Το αυτοκίνητο έμεινε για μία ολόκληρη εβδομάδα στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Alfa Romeo προκειμένου οι τεχνικοί να εντοπίσουν την βλάβη.

Τελικά διαπίστωσαν πως το πρόβλημα αφορούσε σε μια μικρή διαρροή ψυκτικού υγρού λόγω ενός χαλαρού σφιγκτήρα.

Έχοντας τη σιγουριά ενός αξιόπιστου αυτοκινήτου οι δημοσιογράφοι του περιοδικού αποφάσισαν να «τρέξουν» λίγο το κορυφαίο ιταλικό μοντέλο αλλά και πάλι όπως αποδείχθηκε δεν στάθηκαν τυχεροί, καθώς έχοντας στο κοντέρ της μόλις 4.100 μίλια η απόδοση του κινητήρα ήταν και πάλι μειωμένη και άναψε η ένδειξη για έλεγχο του ηλεκτρονικού γκαζιού.

Έτσι για ακόμη μία φορά η Alfa Romeo Quadrifoglio μετέβη στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο, όπου οι μηχανικοί του συνεργείου διαπίστωσαν πως η αντλία του καυσίμου δεν έστελνε το καύσιμο με σωστή πίεση και την αντικατέστησαν.

Έτσι πέρασαν ακόμη 6.000 μίλια αλλά όταν το οδόμετρο άγγιξε τα 10.000 μίλια έφθασε η στιγμή που θα πραγματοποιούσαν το τακτικό σέρβις στο αυτοκίνητο. Ωστόσο αντί να επισκεφθούν το συνεργείο και την επόμενη ημέρα να το παραλάβουν, το αυτοκίνητο έμεινε εκεί για περίπου ένα μήνα!

Ο λόγος ήταν κάποιοι περίεργοι θόρυβοι που δημιουργούνταν από το πίσω διαφορικό και οι τεχνικοί αποφάσισαν να το αντικαταστήσουν.

Ωστόσο το ανταλλακτικό θα έρχονταν μετά από 1 μήνα με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να παραμείνει στο συνεργείο για μεγάλο χρονικό διάστημα…

Αφού παρέλαβαν την Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio στα 18.486 μίλια άναψε η ένδειξη του λαδιού, χωρίς όμως να συμβαίνει κάτι τέτοιο. Ακόμη μία μετάβαση στο συνεργείο όπου οι τεχνικοί προχώρησαν στην ρύθμιση εκ νέου του αισθητήρα στάθμης λαδιού. Ωστόσο όπως αποδείχθηκε η εκ νέου ρύθμιση κράτησε για 12.600 μίλια, καθώς στα 31.000 μίλια άναψε και πάλι η ένδειξη χαμηλής στάθμης λαδιού.

Η βέργα μέτρησης του λαδιού έδειχνε πως στο κάρτερ υπάρχει η κανονική ποσότητα λαδιού οπότε το αυτοκίνητο και πάλι εισήχθη στο συνεργείο όπου οι τεχνικοί χρειάστηκαν μία εβδομάδα για να εντοπίσουν το πρόβλημα και να αντικαταστήσουν τον αισθητήρα λαδιού και να τον ενημερώσουν με την τελευταία έκδοση λογισμικού.

Στα 23.673 μίλια εμφανίστηκε ξανά η ένδειξη για ηλεκτρονικό έλεγχο του ηλεκτρονικού γκαζιού. Το αυτοκίνητο δεν εμφάνισε κάποιο πρόβλημα και το σφάλμα εξαφανίστηκε ως διά μαγείας. Όμως στα 34.000 μίλια περίπου εμφανίστηκε ξανά η ίδια ένδειξη και οι τεχνικοί εντόπισαν πως για το πρόβλημα ευθύνεται μια ελαττωματική φίσα η οποία και αλλάχθηκε.

Επίσης στον πίνακα οργάνων της Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio μετά από πλύσιμο εμφανίζονταν η ένδειξη πως κάποια από τις πίσω πόρτες ήταν ανοικτή, ενώ επίσης δεν λειτουργούσε το φλας αλλά ούτε και οι αισθητήρες παρκαρίσματος.

Οι ενδείξεις έσβησαν μόνες τους ως διά μαγείας και δεν έχουν επαναμφανιστεί.

Πάντως όλες οι βλάβες καλύφθηκαν από την εγγύηση που διαθέτει το αυτοκίνητο αλλά όταν λήξει η περίοδος χάριτος οι ιδιοκτήτες του κορυφαίου ιταλικού μοντέλου θα πρέπει να βάζουν βαθιά το χέρι στην τσέπη κάθε φορά που θα επισκέπτονται το εξουσιοδοτημένο συνεργείο για να σβήσουν τις ενδείξεις από το καντράν της Alfa Romeo Quadrifoglio των 510 ίππων!

Σημειώστε πως και η “εδώ” Alfa Romeo έχει αποφύγει να διαθέσει αυτοκίνητά της (όπως και την Giulia) για δοκιμές μακράς διάρκειας στο No1 Μέσο για το αυτοκίνητο στην Ελλάδα  το Newsauto αλλά και στο πρώτο περιοδικό, το Car. Προφανώς κάτι ξέρει….

 

 

Δημοφιλή στο Protothema.gr