Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Κινεζικό sedan με αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 5!

Ελλάδα 8:35
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Κινεζικό sedan με αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 5!

ΝΕΑ

Κινεζικό sedan με αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 5!

ΝΕΑ

Το κομψό sedan θέτει νέα στάνταρ στο πεδίο των προηγμένων τεχνολογιών και υπόσχεται μετατροπή του οδηγού από πρωταγωνιστή σε… παρατηρητή.

Advertisement
Advertisement

Συνεχής είναι η ανάπτυξη των κινεζικών αυτοκινητοβιομηχανιών, οι οποίες εξελίσσουν μερικά ιδιαίτερα ενδιαφέροντα μοντέλα. Ανάμεσα σε αυτές και η Weimar Motors που μόλις πρόσφατα αποκάλυψε το πέμπτο κατά σειρά αυτοκίνητο της γκάμας της.

Υπό την ονομασία “M7” (όχι δεν έχει κάποια σχέση με τη BMW), το ηλεκτρικό μοντέλο δεν θέλει απλά να θέσει νέα στάνταρ στον τομέα της αυτονομίας (700 χλμ.), αλλά και να απαλλάξει πλήρως τον οδηγό (;) από την οδηγική διαδικασία, ενσωματώνοντας τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 5.

Αυτή είναι εφικτή χάρη στην επιστράτευση μιας σωρείας υπερσύγχρονων τεχνολογιών που συνδράμουν στην κίνησή του χωρίς τη συμμετοχή του οδηγού. Η φαρέτρα περιλαμβάνει ραντάρ κυμάτων χιλιοστού, 12 ραντάρ υπερήχων, ψηφιακές κάμερες 8 megapixel, τέσσερις κάμερες περιμετρικής παρακολούθησης (surround-view) και ένα υψηλής ακρίβειας σύστημα προσδιορισμού θέσης.

Advertisement
Advertisement

To εσωτερικό, μολονότι φέρει μίνιμαλ και κομψή σχεδίαση, δεν δείχνει τόσο ριζοσπαστικό, μιας και φέρει τεχνολογίες που συναντάμε και στα πιο «γήινα» μοντέλα. Πίσω από το τιμόνι εδρεύει μια μεγάλη οθόνη σε ρόλο infotainment και πίνακα οργάνων, με τα παραδοσιακά μπουτόν να λάμπουν δια της απουσίας τους. Παράλληλα, η κεντρική κονσόλα ψηλά τοποθετημένη και μοιάζει να προσφέρει άπλετο χώρο για την αποθήκευση πολλών μικροαντικειμένων.

Οι επιβάτες, θα… μαλώνουν για το ποιος θα κάτσει στα πίσω καθίσματα, μιας και θα μπορούν να απολαύσουν τις δικές τους ξεχωριστές οθόνες, οι οποίες προσφέρουν πληθώρα δυνατοτήτων ψυχαγωγίας.

Advertisement

Το Weimar M7 συνιστά ένα κομψό sedan με ιδιαίτερα σύγχρονη εμφάνιση. Στο μπροστινό μέρος ξεχωρίζουν οι προβολείς, συνοδεία μιας LED μπάρας που διατρέχει το ρύγχος και εκτείνεται έως τις μπροστινές κολώνες (a-pillars).

Advertisement

«Μάσκα» με την κυριολεκτική έννοια του όρου στην αυτοκινητική αργκό δεν υπάρχει, μιας και έχει δώσει τη θέση της σε ένα ψηφιακό πάνελ ποικίλων ενδείξεων –ενδεχομένως για την επικοινωνία μεταξύ οδηγού και περιβάλλοντος.

Το πάνω μέρος του αμαξώματος ντύνεται σε «μαύρο» χρώμα δημιουργώντας έντονη αντίθεση με το κάτω «λευκό» τμήμα, οι χειρολαβές των θυρών είναι τύπου pop-up και στο λιτό πίσω μέρος ξεχωρίζει η LED μπάρα με τα οριζόντια φώτα.

Πληροφορίες για τις τεχνικές προδιαγραφές δεν έχουν δοθεί, αλλά – όπως προαναφέραμε –  η αυτονομία λέγεται ότι θα φτάνει τα 700 χλμ. 

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Τα εργοστάσια φαντάσματα της ηλεκτρικής Κίνας
Κίνα: Φόβοι για διαρροή ευαίσθητων δεδομένων από αυτοκίνητα
Πως συνδέονται οι αγελάδες με την φόρτιση ηλεκτρικών αυτοκινήτων;