Live Κίνηση
Περισσότερα
Mobility

Και η Γερμανία υπέρ του τέλους των κινητήρων εσωτερικής καύσης

Ελλάδα 16:53
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Και η Γερμανία υπέρ του τέλους των κινητήρων εσωτερικής καύσης

Mobility

Και η Γερμανία υπέρ του τέλους των κινητήρων εσωτερικής καύσης

Mobility

Στο πλευρό της ΕΕ συντάσσεται η γερμανική κυβέρνηση, καθώς δια στόματος του υπουργού περιβάλλοντος επιθυμεί από το 2035 και έπειτα να πωλούνται μονάχα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Advertisement
Advertisement

Συγκεκριμένα, αναμένεται η σταδιακή κατάργηση των μοντέλων με κινητήρα εσωτερικής καύσης με καταληκτική ημερομηνία σε 13 χρόνια από σήμερα.

Να θυμίσουμε ότι οι Βέλγοι και οι Ολλανδοί από την πλευρά τους επιθυμούν την κατάργηση τους ακόμη νωρίτερα (από το 2030) καθώς όπως λένε: «Δεν υπάρχει χρόνος για χάσιμο. Η συζήτηση αυτή λαμβάνει χώρα στο πλαίσιο του fit for 55».

Το ευρωπαϊκό αυτό πρόγραμμα έχει ως στόχο την εξεύρεση λύσης έτσι ώστε να μειωθούν κατά 55% τα βλαβερά αέρια που είναι υπεύθυνα για το φαινόμενο του θερμοκηπίου. Το CO2 κατά βάση που εκπέμπουν τα αυτοκίνητα και τα φορτηγά βρίσκεται στο στόχαστρο και η μία χώρα μετά την άλλη στην ευρωπαϊκή ένωση, βάζουν ταφόπλακα στους κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Advertisement
Advertisement

Καταλαβαίνει κανείς ότι η Γερμανία γενικά παίζει σπουδαίο ρόλο στις αποφάσεις της ΕΕ, πόσο δε μάλλον όταν αυτές αφορούν θέματα της αυτοκίνησης (οι περισσότερες εταιρείες προέρχονται από εκεί ή δραστηριοποιούνται).

Η απόφαση αυτή έρχεται σε ένα σωρό άλλες δεσμεύσεις που οδηγούν μαθηματικά στο βίαιο τέλος των κινητήρων εσωτερικής καύσης και τη νέα ημέρα στην ηλεκτροκίνηση όσον αφορά τη γηραιά ήπειρο.

Advertisement

Υπενθυμίζουμε πως ο έτερος παγκόσμιος κολοσσός (Toyota) έχει εκφράσει έντονα την αντίθεση του σε αυτές τις οριζόντιες αποφάσεις. Η ιαπωνική εταιρεία έχει τονίσει πως μπορεί να παράγει αυτοκίνητα που εκπέμπουν ελάχιστο CO2 και καταναλώνουν λίγο καύσιμο, ζητώντας πιο ομαλή μετάβαση στην επόμενη -ηλεκτρική- μέρα.

Advertisement

Εκτός αυτού, αν αύριο το πρωί όλα τα αυτοκίνητα και φορτηγά του πλανήτη ήταν ηλεκτρικά, τα προβλήματα θα ήταν πολλαπλάσια και δεν θα επαρκούσε η ηλεκτρική ενέργεια ούτε στο ελάχιστο. Και αν νομίζετε πως δεν αφορά μία ιαπωνική εταιρεία για το τι συμβαίνει στην Ευρώπη, θυμηθείτε πόσα Aygo, Yaris, Corolla, C-HR ή RAV4 είναι παρκαρισμένα στη γειτονιά σας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Παράδειγμα προς μίμηση η αυτοκινητοβιομηχανία!
Toyota: «Είναι πολύ νωρίς για τα ηλεκτρικά»
Τα 10 φθηνότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ελλάδα