Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Υβριδικό VW Golf R+ με 402 PS

Ελλάδα 15:57
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Υβριδικό VW Golf R+ με 402 PS

ΝΕΑ

Υβριδικό VW Golf R+ με 402 PS

ΝΕΑ

Φουντώνουν οι φήμες που θέλουν την VW να ετοιμάζει υβριδικό hot Golf R+ με 402 ίππους για να μπει στο «χορό» των BMW και Mercedes.

Advertisement
Advertisement

Αυτή τη φορά οι φήμες ως διαρροή, έρχονται από πολύ μακριά, από την Αυστραλία. Εκεί που έχει ακουστεί αρκετά έντονα πως η VW ετοιμάζεται να μπει στο στίβο του ανταγωνισμού των hot hatches με το Golf σε μια έκδοση που θα συνδυάζει πολλά πλεονεκτήματα και θα αποδίδει 402 ίππους για να είναι μέσα στον ανταγωνισμό με τις κορυφαίες εκδόσεις της Mercedes- AMG A Class και της Σειράς 1 της BMW. Είναι και η «πίεση» από τα υπόλοιπα hot hatch που ωθούν  την Volkswagen να μπει πιο δυναμικά σε αυτό το γαϊτανάκι, με τα Hyundai i30 N και Honda Civic Type R να δίνουν πολύ ενδιαφέρουσες εναλλακτικές στο κοινό της κατηγορίας. Η αρχή για τις δυναμικές εκδόσεις του Golf θα γίνει το δεύτερο τρίμηνο του 2021 με την παρουσίαση του GTI, εκεί που το best seller της VW, θα πορεύεται με το δίλιτρο TSI σύνολο κάτω από το εμπρός καπό και με απόδοση που θα φτάνει τους 250 ίππους.

Advertisement
Advertisement

Η μεγάλη εξέλιξη που θα φέρει το GTI 8ης γενιάς, είναι το σύστημα VDM (Vehicle Dynamics Management) με το οποίο θα αλλάζει η σκληρότητα των αμορτισέρ, ενώ θα δίνει και τη δυνατότητα «κλειδώματος» του διαφορικού. Μέσα στο 2021 όμως και μετά την παρουσίαση του GTI, αναμένεται να δούμε και την έκδοση “R” που θα είναι σαφώς πιο «καυτή» σε ότι έχει να κάνει με την απόδοση του κινητήρα και τις επιδόσεις του αυτοκινήτου στο δρόμο. Από αυτά που ξέρουμε μέχρι στιγμής, η απόδοση του δίλιτρου TSI θα είναι κοντά στους 330 ίππους. Ένα από τα εμφανισιακά χαρακτηριστικά που θα κάνουν τη διαφορά για τη συγκεκριμένη έκδοση, είναι και οι μπλε δαγκάνες των φρένων που θα φαίνονται πίσω από τις ζάντες με τις «αραιές» ακτίνες. Αξίζει να αναφέρουμε πως θα υπάρξει και μια «ενδιάμεση» έκδοση αναφορικά με την απόδοση του κινητήρα, που θα έχει την κωδική ονομασία TCR- από το πρωτάθλημα αυτοκινήτων τουρισμού στο οποίο συμμετέχει η VW- με απόδοση από τον κινητήρα που θα είναι κοντά στους 300 ίππους.

Οι τελευταίες φήμες γύρω από την εξέλιξη του Golf GTI κάνουν λόγο για νέα, ακόμα πιο δυνατή έκδοση, την GTI R+ έκδοση, που θα είναι τετρακίνητη και υβριδική, με απόδοση πάνω από 400 ίππους. Η συγκεκριμένη έκδοση, θα έρθει στη γκάμα του μοντέλου αλλά και της VW γενικότερα, σύμφωνα με τις πληροφορίες που υπάρχουν σε επίπεδο φημολογίας μέχρι τώρα, με στόχο να αποτελέσει μια πιο οικονομική εναλλακτική στις δυνατές εκδόσεις των premium hot hatches όπως είναι οι κορυφαίες εκδόσεις των Mercedes A Class και BMW Σειρά 1. Καθώς όμως κάτω από την «ομπρέλα» του Golf μαζεύονται πολλά projects και δεν έχει νόημα από την VW να αποφασιστούν όλα μαζί για την πορεία του αυτοκινήτου στην παγκόσμια αγορά, η πιο δυνατή έκδοση που φημολογείται, θα είναι αυτή που θα δούμε τελευταία και μάλιστα σε χρονική απόσταση έως και 2 ετών από την παρουσίαση του GTI.

Advertisement

Μάλιστα, δεν αποκλείεται με μια τέτοια έκδοση να θελήσει η VW να γιορτάσει τα 50 χρόνια του GTI, που συμπληρώνονται το 2024. Οι φήμες για το project του δυνατότερου Golf, κάνουν λόγο για αρχική εκτίμηση της χρήσης του 5κύλίνδρου turbo κινητήρα από τους ιθύνοντες της εταιρείας, κάτι που στην πορεία όμως εγκαταλήφθηκε. Η εξέλιξη του δίλιτρου TSI μοιάζει να είναι μονόδρομος, προκειμένου να έχει και μια πιο «λογική» τοποθέτηση στην αγορά. Άλλωστε και τα θεωρητικά ανταγωνιστικά μοντέλα, με δίλιτρους κινητήρες εφοδιάζονται. Εκεί ακριβώς έρχεται και «κουμπώνει» η φήμη για τη χρήση ηλεκτροκινητήρα και την υβριδική διαμόρφωση του μοντέλου. Μια επιλογή από τις διαθέσιμες (λόγω ID γκάμας) θα μπορούσε να προσφέρει μια αύξηση στη συνολική ισχύ, τουλάχιστον 70 ίππων, με επιπλέον όφελος τον περιορισμό των εκπεμπόμενων ρύπων. Ταυτόχρονα με τον ηλεκτροκινητήρα, θα δοθεί λύση και στο θέμα της μετάδοσης, μια και πάνω σε αυτόν θα μπορούσε να βασιστεί και η τετρακίνηση της συγκεκριμένης έκδοσης, κάνοντας το GTI R+ το πιο αποτελεσματικό σε επίπεδο επιδόσεων μέσα σε πίστα, από την οικογένεια του Golf.

Advertisement