Υβριδικές οι Ferrari και Lamborghini – H McLaren θα αντέξει;
ΝΕΑΥβριδικές οι Ferrari και Lamborghini – H McLaren θα αντέξει;
ΝΕΑΜε τις Ferrari και Lamborghini να έχουν βάλει υβριδικό νερό στο κρασί τους, μένει η McLaren να κρατά τα τελευταία φυλάκια του ατμοσφαιρικού κινητήρα. Για πόσο άκόμα;
Η McLaren αποκάλυψε πρόσφατα ότι το επερχόμενο supercar 750S μπορεί να σηματοδοτήσει το τέλος μιας εποχής για τους μη υβριδικούς V8 κινητήρες της.
WHAT CAR
Ο Charles Sanderson, επικεφαλής τεχνολογίας της McLaren, ανέφερε ότι λόγω των παγκόσμιων κανονισμών και της τάσης προς την ηλεκτροκίνηση, η 750S θα μπορούσε να είναι ο τελευταίος V8 της σειράς παραγωγής χωρίς υβριδική τεχνολογία.
Ο Sanderson υπογράμμισε τη μοναδικότητα των κινητήρων εσωτερικής καύσης, εκφράζοντας την εκτίμηση της McLaren για την απήχησή τους στους πελάτες.
Ωστόσο, άφησε να εννοηθεί ότι τα μελλοντικά μοντέλα ενδέχεται να ενσωματώσουν υβριδική τεχνολογία.
Αν και η δήλωση του Sanderson αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο για έναν διάδοχο της 765LT, υποδηλώνει επίσης μια επικείμενη αλλαγή στη στρατηγική της McLaren για τους κινητήρες.
Ενώ η McLaren αναγνωρίζει τα οφέλη της υβριδοποίησης, έχει καταφέρει να διατηρήσει τον μη υβριδικό V8 στην 750S, εν μέρει μέσω πιστώσεων σε εκπομπές CO2 που κέρδισε από την υβριδική Artura με κινητήρα V6.
Αυτό έρχεται σε αντίθεση με ανταγωνιστές όπως η Ferrari και η Lamborghini, οι οποίοι έχουν επιλέξει υβριδικά συστήματα κίνησης στα τελευταία τους μοντέλα, αναγνωρίζοντας τα πλεονεκτήματα της υβριδικής τεχνολογίας.
Ο Sanderson υπογράμμισε την εξαιρετική εμπειρία που προσφέρει η 750S και τα ασύγκριτα πλεονεκτήματα ενός hardcore κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Επανέλαβε επίσης τη δέσμευση της McLaren να εξερευνήσει ποικίλες επιλογές κινητήρων για τη δημιουργία συναρπαστικών οδηγικών εμπειριών, αναγνωρίζοντας το εξελισσόμενο τοπίο της τεχνολογίας της αυτοκινητοβιομηχανίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πόσο κοστίζει το παρμπρίζ σε μία McLaren F1; (+video)
Πόσα super και sports cars από 2ο χέρι πουλήθηκαν στην Ελλάδα φέτος;
Ποιο είναι το μεγάλο «μυστικό» της McLaren;