Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | COTY 2023

ΝΕΑ

Ηλεκτροκίνηση: Τι ζητούν τα συνεργεία οχημάτων

  • Γιώργος Κ. Ανδρής (ga@newsauto.gr)

Ποια είναι τα σημαντικότερα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κλάδος ενόψει της εισαγωγής της νέας τεχνολογίας.

Την ανάγκη προσδιορισμού ενός εύλογου χρονικού διαστήματος προσαρμογής στους νέους όρους και προϋποθέσεις πιστοποίησης των τεχνιτών της ηλεκτροκίνησης «ώστε να προετοιμαστούν εγκαίρως οι κλάδοι και να μην βρεθούν οι μικρές επιχειρήσεις, προ δυσάρεστων εκπλήξεων και αποκλεισμών, από αθέμιτο ανταγωνισμό και εμπόδια στην ανταγωνιστικότητά τους» επεσήμαναν τα συνεργεία οχημάτων στην ανοικτή διαδικτυακή ημερίδα που διοργάνωσε το Βιοτεχνικό Επιμελητήριο της Αθήνας.

Βασικό του θέμα του συνεδρίου ήταν τα νέα δεδομένα που φέρνει η ηλεκτροκίνηση για τα συνεργεία αυτοκινήτων και μηχανοκίνητων οχημάτων και το πώς θα καταφέρουν να επιβιώσουν ενόψει της εισαγωγής της νέας τεχνολογίας, αλλά και το ποια είναι τα σημαντικότερα προβλήματα που εντοπίζονται για την ευρεία αποδοχή της από το κοινό και τους επαγγελματίες.

Τη θεματολογία και παρουσίαση των ενοτήτων της Ημερίδας, έκανε το Ινστιτούτο Διαρκούς Επιμόρφωσης Επιχειρήσεων Αυτοκινήτου (ΙΔΕΕΑ) με το επιστημονικό του προσωπικό.

Στις παρουσιάσεις των εισηγητών, αναπτύχθηκαν θέματα, όπως η διεθνής και ελληνική αγορά επισκευής οχημάτων, οι τεχνολογικές προκλήσεις για το Συνεργείο του Μέλλοντος και η Νομοθεσία Ηλεκτροκίνησης στην υπηρεσία προστασίας του Περιβάλλοντος.

Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν και χαιρέτισαν, από πλευράς Β.Ε.Α. ο Γ΄ Αντιπρόεδρος Γιώργος Παύλου, προερχόμενος από τον κλάδο επισκευής αυτοκινήτων και από πλευράς Συνδικαλιστικών Φορέων, οι κ.κ. Νικολόπουλος Αθανάσιος Πρόεδρος της ΕΟΒΕΑΜΜ, Μόφορης Γρηγόριος Πρόεδρος του ΣΙΣΕΜΑ, και ο  κ. Ποτήρης Μιχάλης  Πρόεδρος του ΣΕΑΒΑΠ και μέλος του Δ.Σ. του ΒΕΑ.

Στην τοποθέτησή του, ο κ. Παύλου τόνισε: «Στο Β.Ε.Α. θεωρούμε, ότι η νέα πρόκληση, πρέπει να αξιοποιηθεί προς όφελός μας. Σήμερα είναι ο σωστός χρόνος για ενημέρωση και προετοιμασία. Γιατί τώρα, «χτίζονται» τόσο η νομοθεσία, όσο και οι υποδομές για την κυκλοφορία των ηλεκτροκίνητων οχημάτων. Αυτό, πρέπει να προβληματίσει , το σύγχρονο συνεργείο, τον κλάδο και όλους μας σαν επαγγελματίες, για να καταγραφούν όλες οι απαιτήσεις και ανάγκες των επιχειρήσεων, καθώς και να προτείνουμε στην Κυβέρνηση, τα μέτρα εκείνα που θα διευκολύνουν την λειτουργία των επιχειρήσεών μας και θα διασφαλίσουν την ανταγωνιστικότητα και εν τέλει, την επιβίωσή μας».

Κοινή θέση και αίτημα, των εκπροσώπων των κλάδων, όπως φάνηκε από τις τοποθετήσεις τους, είναι να προετοιμαστούν εγκαίρως οι κλάδοι και να μην βρεθούν οι μικρές επιχειρήσεις, προ δυσάρεστων εκπλήξεων και αποκλεισμών, από αθέμιτο ανταγωνισμό και εμπόδια στην ανταγωνιστικότητά τους μετά την έκδοση της Υπουργικής Απόφασης που θέτει τα κριτήρια και τους όρους για την πιστοποίηση των τεχνιτών της ηλεκτροκίνησης.

Το Β.Ε.Α. μετά την πρώτη αυτή δράση για το θέμα, δρομολογεί τεχνικά σεμινάρια επιμόρφωσης για τα μέλη του, στο πλαίσιο των ανταποδοτικών υπηρεσιών του, με επίκεντρο τις νέες τεχνολογικές εξελίξεις και τις προκλήσεις των κλάδων, υποστηρίζοντάς τους στην προσπάθεια επιβίωσης και ανάπτυξής τους.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Έτσι θα λειτουργούν τα συνεργεία για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Έτσι θα τοποθετούνται οι φορτιστές ηλεκτρικών ΙΧ στα συνεργεία!
«Big Brother» σε συνεργεία, λιπαντήρια και πλυντήρια

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto