Live Κίνηση
Περισσότερα
Mobility

Η θρυλική Κλούβα (T2) της Volkswagen γίνεται ηλεκτρική

Ελλάδα 10:52
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Η θρυλική Κλούβα (T2) της Volkswagen γίνεται ηλεκτρική

Mobility

Η θρυλική Κλούβα (T2) της Volkswagen γίνεται ηλεκτρική

Mobility

Αυτό το Volkswagen T2 του 1972 φαίνεται τέλειο για ζήσετε το California Dreaming ή να ταξιδεύσετε σε όλη τη Δυτική Ακτή, χωρίς να κάψετε σταγόνα βενζίνης.

Advertisement
Advertisement

Αν το κίνημα των χίπις αναγεννιόταν στην δεκαετία του ’20 τότε αυτό το ηλεκτρικό VW T2 Transporter θα γινόταν το επίσημο μεταφορικό τους μέσο.

Παρόλο που δεν διαθέτει τον εμβληματικό σχεδιασμό των 21 χωριστών παραθύρων του VW Samba, η δεύτερη γενιά του Transporter ωστόσο γίνεται το ίδιο επιθυμητή και αποκτά αξία στις δημοπρασίες.

Έμεινε στην παραγωγή μέχρι το 2013 στη Βραζιλία, κινείται με τον boxer τετρακύλινδρο κινητήρα, που κινεί τους πίσω τροχούς με τη βοήθεια χειροκίνητου ή αυτόματου κιβωτίου.

Advertisement
Advertisement

Φτάνουμε στο 2019, όπου το κλειστό μπλε van με αριθμό πλαισίου 2122197982, δεν ήταν τίποτα περισσότερο από μια κινούμενη παγίδα.  Τα πάντα, από την ανάρτηση έως τα φρένα, τον κινητήρα και τον συμπλέκτη, ήταν σε κακή κατάσταση και δεν υπήρχε καμία επένδυση στο εσωτερικό.

Ένα χρόνο μετά, το ελαφρύ επαγγελματικό όχημα αναπαλαιώθηκε και μετατράπηκε σε αμιγώς ηλεκτρικό (e-power).

Advertisement

Τώρα πωλείται με περίπου 45.062 χιλιόμετρα καθαρό τίτλο στην Καλιφόρνια και γυαλισμένες ζάντες, που μοιάζουν με Fuchs. Το hippie modile κινείται από ένα ηλεκτροκινητήρα NetGain HyPer 9HV και επτά μπαταρίες Tesla Model S.

Ο κινητήρας είναι επαγγελματικά εγκατεστημένος από το «The Toy Shack» στην Καλιφόρνια. Αποδίδει 120 ίππους, 233 Nm ροπής και 193 χιλιόμετρα αυτονομίας.

Advertisement

Πατά σε ελαστικά 195/60 των 15 ιντσών και σταματά με δίσκους εμπρός και ταμπούρα πίσω. Το εσωτερικό είναι επενδυμένο με βινύλιο σε μαύρο χρώμα ενώ το ηχοσύστημα ανήκει στην Alpine. Ο χώρος φόρτωσης έχει ξύλινο πάτωμα, ενώ ένα… καθιστικό τον συμπληρώνει μαζί με ηχεία. Η καμπίνα των επιβατών έχει αλλάξει με ένα τιμόνι τριών ακτίνων και μια οθόνη για την ποσότητα ενέργειας της μπαταρίας στο ταμπλό.

Advertisement

Ο ηλεκτροκινητήρας 9HV και το σύστημα μετάδοσης HyPer-Drive X144 κοστίζει 3.940 ευρώ και το σύστημα μετάδοσης Freeway Flyer 1155 ευρώ. Το μπλε-άσπρο van, από την άλλη πλευρά, πωλείται 17.125 ευρώ σε πενθήμερη online δημοπρασία στο site «Bring a Trailer».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Ηλεκτρικό VW Transporter από την ABT
Volkswagen Multivan: Κατακτά το Βραβείο Red Dot για το design του
Εβδομηκοστά γενέθλια για το πιο παλιό Volkswagen Transporter