Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Ηλεκτρικό το επόμενο Audi R8 με 650 PS

Ελλάδα 16:59
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Ηλεκτρικό το επόμενο Audi R8 με 650 PS

ΝΕΑ

Ηλεκτρικό το επόμενο Audi R8 με 650 PS

ΝΕΑ

Η Audi είναι σε εορταστική διάθεση, καθώς γιορτάζει τα 10 χρόνια του R8 V10 με την ειδική έκδοση Decennium special edition, ωστόσο, το μέλλον του supercar είναι αμφίβολο.

Advertisement
Advertisement

 

Η Lamborghini Huracan προερχόμενη και αυτή από το Ingolstadt, εισήχθη αρχικά το 2006 με κινητήρα V8, μπήκε αισίως στο δεύτερο μισό του κύκλου ζωής της δεύτερης γενιάς, πράγμα που σημαίνει ότι θα παραμείνει για μερικά ακόμη χρόνια στην παραγωγή. Τι θα συμβεί μετά από αυτό; Λοιπόν, το R8 θα μπορούσε να λάβει ανάλογες “περικοπές” αν υιοθετήσουμε τις πληροφορίες του περιοδικού CAR. Η Audi θα…σκοτώσει αποτελεσματικά το ατμοσφαιρικό R8 ή καλύτερα, θα το αντικαταστήσει με ένα άλλο αυτοκίνητο απόλυτης απόδοσης. Θα ονομάζεται “E-Tron GTR”, το εν λόγω κουπέ θα προσπαθήσει να πετύχει εκεί που το R8 E-Tron απέτυχε να γίνει βιώσιμο προϊόν στο χαρτοφυλάκιο EV της Audi. Μη ανακοινωμένες πηγές κοντά στην Audi ανέφεραν πως το νέο ηλεκτρικό supercar θα προσφέρει συνδυασμένη ισχύ 650 ίππων που θα προέρχεται από τρεις ηλεκτροκινητήρες. Το σύστημα E-Tron GTR θα στέλνει την κίνηση σε όλους τους τροχούς ενώ η μπαταρία στερεάς μορφής θα διαθέτει χωρητικότητα 95 kWh με αυτονομία 483 χιλιόμετρα. Δεν θα χρειαστείτε ενοχλητικά καλώδια για να “γεμίσετε” την μπαταρία, καθώς το αυτοκίνητο αναμένεται να επωφεληθεί από ένα ασύρματο σύστημα φόρτισης.

Advertisement
Advertisement

Το εν λόγω αυτοκίνητο λέγεται ότι προέρχεται από την ίδια πλατφόρμα που υποστηρίζει την Porsche Taycan που θα κυκλοφορήσει αργότερα φέτος και θα υιοθετεί μονοκόκ πλαίσιο αλουμινίου με μειωμένο απόβαρο. Η απόδοση θα πρέπει να είναι σε επίπεδο hypercar, τουλάχιστον όσον αφορά την επιτάχυνση, ενώ το 0-100 km/h θα διαρκεί λίγο περισσότερο από δύο δεύτερα. Θα είναι αναμφίβολα μια θλιβερή μέρα εκείνη μέσα στο 2022, όταν δηλαδή ο ατμοσφαιρικός V10 θα αποσυρθεί, αλλά η ηλεκτροκίνηση αποτελεί το μέλλον και τελικά θα σημάνει το τέλος των κινητήρων εσωτερικής καύσης.