Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Εικόνες σοκ απο την μετωπική στην Αττική Οδό

Ελλάδα 5:56
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Εικόνες σοκ απο την μετωπική στην Αττική Οδό

ΝΕΑ

Εικόνες σοκ απο την μετωπική στην Αττική Οδό

ΝΕΑ

Οι αποκλειστικές φωτογραφίες του newsauto, από το απίστευτο περιστατικό στην Αττική Οδό, μεταξύ άλλων αποδεικνύουν και την επικινδυνότητα των παλαιών αυτοκινήτων. Προσοχή σκληρές εικόνες….

Advertisement
Advertisement

Ένα ακόμα ευτράπελο περιστατικό -χωρίς ευτυχώς να υπάρξουν περαιτέρω συνέπειες, ως προς τη σωματική ακεραιότητα συνανθρώπων μας- έλαβε χώρα σήμερα (25/1), όπως ενημερωθήκατε πρώτοι από το newsauto.gr.

Πρωταγωνιστής ένας 89χρονος οδηγός, που… κατάφερε και μπήκε στο αντίθετο ρεύμα στον πιο σύγχρονο αυτοκινητόδρομο της χώρας, που αναμφίβολα είναι η Αττική Οδός.

Advertisement
Advertisement

Σημειώστε πως ο οδηγός που πήγαινε ανάποδα (ευτυχώς είναι καλά στην υγεία του) και μετά τις πρώτες βοήθειες και εξετάσεις θα συλληφθεί, σύμφωνα με την τροποποίηση και αυστηροποίηση του Κ.Ο.Κ. και συγκεκριμένα στο άρθρο 290.

Γηραιός στόλος, γηραιοί οδηγοί

Το ένα θέμα που έχει δώσει πολλές φορές «τροφή» για δημόσιες συζητήσεις, είναι μέχρι ποια ηλικία θα πρέπει να οδηγούμε. Ο Κ.Ο.Κ., είναι πολύ συγκεκριμένος: «ο κάτοχος της άδειας οδήγησης ενός Ι.Χ. θα πρέπει μετά το 65ο έτος της ηλικίας του να προχωρήσει σε ανανέωση ανά 3ετία καταβάλλοντας το σχετικό παράβολο. Επίσης, προβλέπονται εκ νέου ιατρικές εξετάσεις από παθολόγο και οφθαλμίατρο.

Στην περίπτωση που ο κάτοχος της άδειας οδήγησης είναι άνω των 80 ετών απαιτούνται κάθε 2ετία επιπλέον των ανωτέρω πιστοποιητικών και δύο πιστοποιητικά ιατρικής εξέτασης από ωτορινολαρυγγολόγο και νευρολόγο (ή νευροψυχίατρο ή ψυχίατρο)».

Advertisement

Το δεύτερο, ανάλογης βαρύτητας ζήτημα, για το οποίο έχουμε κάνει επανειλημμένες και εκτενείς αναφορές, είναι η παλαιότητα του στόλου των αυτοκινήτων, που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και η επικινδυνότητά τους, όχι μόνο γιατί υστερούν δραματικά σε θέματα παθητικής ασφάλειας, σε σχέση με τα σύγχρονα μοντέλα, όσο και γιατί δεν συντηρούνται σωστά.

Advertisement

Όπως μπορείτε να δείτε στις αποκλειστικές φωτογραφίες του newsauto, το όχημα του ηλικιωμένου, που κινούνταν για δύο χιλιόμετρα στο αντίθετο ρεύμα κι με μεγάλη ταχύτητα, υπέστη και τις σοβαρότερες ζημιές. Το αυτοκίνητο κόπηκε στα δύο και ο 89χρονος στην κυριολεξία είχε …. Αγιο (που λέει και ο λαός μας

Αντίθετα, η εικόνα του σύγχρονου μοντέλου, που κινούνταν κανονικά, είναι πολύ διαφορετική, αναλογιζόμενοι ότι αναφερόμαστε σε μία μετωπική σύγκρουση. Δείτε την εικόνα της BMW …

Advertisement

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, ο μέσος όρος ηλικίας των επιβατικών αυτοκινήτων στην Ελλάδα είναι τα 17 έτη. Στην ίδια αποκαρδιωτική κατάσταση κατάσταση και ακόμα χειρότερα βρίσκονται τα επαγγελματικά ελαφρά οχήματα με τον μέσο όρο να φτάνει τα 20.8 έτη!

Τα νούμερα είναι σοκαριστικά και ο καθένας μπορεί να καταλάβει τα επίπεδα ασφαλείας που προσφέρουν αυτά τα παλιά οχήματα, τόσο στους χρήστες όσο και στους υπόλοιπους.

Φυσικά, υπάρχει και το ρεαλιστικό επιχείρημα, της διαρκούς οικονομικής στενότητας, για την πλειοψηφία των καταναλωτών, ώστε να μπορέσουν να αντικαταστήσουν το γερασμένο τους όχημα. Εδώ είναι που θα πρέπει να δοθούν έξτρα κίνητρα και ασφαλώς να βελτιωθεί το βιοτικό επίπεδο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Μετωπική στην Αττική Οδό απο 89χρονο – Τι λέει ο νόμος;
Η έξυπνη παγίδα της Τροχαίας για τους παραβάτες της ΛΕΑ
Κατασχέσεις αυτοκινήτων και συλλήψεις οδηγών
Μέχρι ποια ηλικία πρέπει να οδηγούμε;