Οι κινητήρες βενζίνης δεν θα εξαφανιστούν ποτέ!
ΝΕΑ
Όλο και πληθαίνουν οι φωνές της λογικής και της υπεράσπισης των συμβατικών κινητήρων παρά την στροφή προς την ηλεκτροκίνηση.
Σε μια εποχή όπου η Ευρώπη σπρώχνει ολοταχώς προς την ηλεκτροκίνηση, η BMW κρατά διαφορετική στάση. Ο Jochen Göller, μέλος του διοικητικού συμβουλίου, τόνισε ξεκάθαρα: «Οι θερμικοί κινητήρες δεν θα εξαφανιστούν ποτέ. Ποτέ».
WHAT CAR
Η στρατηγική της BMW δεν είναι μονοδιάστατη. Επενδύει ταυτόχρονα σε τρεις πλατφόρμες: τη Neue Klasse αποκλειστικά για ηλεκτρικά, μια καθαρά θερμικών κινητήρων για αγορές όπου η ηλεκτροκίνηση καθυστερεί, και μια “Multi Energy” που υποστηρίζει όλες τις μορφές: βενζίνη, ηλεκτρισμό, plug-in και υδρογόνο. Με αυτόν τον τρόπο, η μάρκα διατηρεί την «τεχνολογική ουδετερότητα» που έχει γίνει σημαία της.
Η λογική είναι απλή: διαφορετικές αγορές, διαφορετικές ανάγκες. Σε περιοχές όπως Ινδία, Μέση Ανατολή ή τμήματα της Ανατολικής Ευρώπης, οι υποδομές φόρτισης είναι ελλιπείς και οι θερμικοί κινητήρες παραμένουν μονόδρομος.
Ακόμα και εντός Ευρώπης, η συζήτηση για την παράταση πώλησης οχημάτων με συνθετικά καύσιμα (e-fuels) δείχνει ότι το «τέλος» του βενζινοκινητήρα κάθε άλλο παρά οριστικό είναι.
Η BMW ήδη εξελίσσει νέες εκδόσεις των πλατφορμών FAAR και CLAR, προκειμένου να προσαρμόζονται σε διαφορετικά συστήματα κίνησης.
Οι επενδύσεις σε υδρογόνο συνεχίζονται, ενώ η ηλεκτρική Neue Klasse κάνει πρεμιέρα το 2025. Ο Göller θεωρεί ότι η ευελιξία αυτή αποτελεί το μεγαλύτερο πλεονέκτημα της εταιρείας έναντι ανταγωνιστών που έριξαν όλα τα χαρτιά τους μόνο στο ηλεκτρικό στοίχημα.
Το μήνυμα της BMW είναι σαφές: η αυτοκίνηση δεν είναι «ή το ένα ή το άλλο». Είναι μια πολυδιάστατη πραγματικότητα όπου ο θερμικός κινητήρας, βελτιωμένος και καθαρότερος, θα συνεχίσει να έχει ρόλο για δεκαετίες.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
Ποια μοτοσικλέτα προτίμησαν οι Έλληνες αυτό το καλοκαίρι;
Τα golden boys και το golden girl
Η Ford θα αντεπιτεθεί και με Focus SUV!