Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση newsautoEXECUTIVE | newsautoCHOICE

ΝΕΑ

Η τηλεοπτική καμπάνια του νέου Volvo V90 Cross Country

  • Τάκης Τρακουσέλλης

Η Volvo Cars λανσάρει το ολοκαίνουργιο V90 Cross Country και μας το παρουσιάζει μέσω ενός ευρηματικού τηλεοπτικού σποτ.

Eπιμέλεια: Κώστας Φούζας (kf@newsauto.gr)

Σύμφωνα με διεθνή έρευνα που πραγματοποίησε πρόσφατα η Volvo, έξι στους δέκα ανθρώπους παγκοσμίως θέλουν να αφιερώνουν περισσότερο χρόνο σε υπαίθριες δραστηριότητες – με την πεζοπορία, το τρέξιμο και την ποδηλασία να βρίσκονται στις κορυφαίες προτιμήσεις της σχετικής λίστας. Από όσους αισθάνονται ότι δυσκολεύονται να θέσουν ως προτεραιότητα τα χόμπι τους, οι περισσότεροι (68%) ανέφεραν ότι η δουλειά καταλαμβάνει πολύ χρόνο στη ζωή τους. Απαντώντας σε αυτά τα ευρήματα, η καμπάνια που τρέχει η Volvo Cars για το V90 Cross Country ενθαρρύνει τους ανθρώπους να ανακαλύψουν πάλι το πάθος και τις περιπέτειες που άλλοτε αγαπούσαν κι έβαζαν σε προτεραιότητα. H καμπάνια αντλεί έμπνευση από τον δημοφιλή αείμνηστο Βρετανό φιλόσοφο Άλαν Γουάτς (Alan Watts, 1915-1973).

Οι λήψεις για το διαφημιστικό φιλμ έγιναν μέσα και γύρω από το Βανκούβερ, στον Καναδά. Η κάμερα παρακολουθεί τέσσερις ανθρώπους από το χώρο των επιχειρήσεων να συνδέονται ξανά με τα αγαπημένα τους πρόσωπα και να ξαναβρίσκουν το παλιό τους πάθος, καθώς αφήνουν πίσω την πόλη μέσα σε ένα V90 Cross Country για να επιδοθούν στο σέρφινγκ, το ψάρεμα και να απολαύσουν φωτογραφικές εξορμήσεις στη φύση.

Λεπτομέρειες στο παρακάτω βίντεο

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto