Η Tesla προκαλεί ανησυχία στη Ford
ΝΕΑΗ Tesla προκαλεί ανησυχία στη Ford
ΝΕΑΟ Διευθύνων Σύμβουλος της Ford, αποθέωσε την Tesla αριθμώντας τους λόγους για τους οποίους σημειώνει ολοένα και μεγαλύτερες επιτυχίες.
Μεγάλος είναι ο θόρυβος που έχει προκαλέσει η Tesla στον αυτοκινητικό κόσμο τα τελευταία χρόνια, προκαλώντας ιδιαίτερη ανησυχία στις παραδοσιακές δυνάμεις του κλάδου.
WHAT CAR
Με κεφαλαιοποίηση που πρόσφατα ξεπέρασε τα 1 τρισ. δολάρια, τιμή μετοχής $1.162 και το Tesla Model 3 σε ρόλο ευρωπαϊκού best-seller, ο αμερικανικός κολοσσός έχει ταράξει τα λιμνάζοντα νερά της αυτοκίνησης και προβάλλει ως η ηγέτιδα δύναμη στο πεδίο της ηλεκτροκίνησης.
Οι αλλεπάλληλες επιτυχίες δεν έχουν περάσει απαρατήρητες από την επίσης αμερικανική Ford η οποία κατανοεί ότι Tesla γίνεται ολοένα και ισχυρότερη, ούσα αποφασισμένη να εδραιωθεί στην κορυφή του αυτοκινητικού Έβερεστ.
Πρόκειται, μάλιστα, για μια παραδοχή που έγινε δια στόματος του Διευθύνοντος Δυμβούλου της μπλε οβάλ μάρκας, Jim Farley.
«Αν η Ford ήταν μια εταιρεία με αξία 1 τρισ. δολάρια, η τιμή της μετοχής θα έφτανε τα 250 δολάρια. Αναλογιστείτε τη δημιουργία αξίας της Tesla αυτή τη στιγμή. Και έχουν κεφάλαια, έξυπνους ανθρώπους, και το Model 3 είναι το κορυφαίο σε πωλήσεις μοντέλο στην Ευρώπη. Όχι στα ηλεκτρικά, αλλά συνολικά. Ήταν best-seller και στο Ηνωμένο Βασίλειο. Και για μήνες στην Καλιφόρνια […] Αν θέλουμε να πετύχουμε, δεν γίνεται να συνεχίσουμε να αγνοούμε τον ανταγωνισμό».
Παράλληλα, ο Farley διατύπωσε τους παράγοντες-κλειδιά που διαχωρίζουν την Tesla από τις παραδοσιακές εταιρείες, οι οποίες κυριαρχούσαν στην αυτοκινητοβιομηχανία για πολλές δεκαετίες.
Μεταξύ άλλων αποθέωσε το γεγονός ότι η Tesla έχει υιοθετήσει ένα μοντέλο απευθείας πωλήσεων –χωρίς τη διαμεσολάβηση αντιπροσώπων- και ταυτόχρονα επιδοκίμασε την ευχρηστία των επίσημων ιστοσελίδων της, λέγοντας πως «με τρία ή τέσσερα κλικ διαμορφώνεις το όχημα, την ίδια ώρα που η διαδικασία παράδοσής του δεν είναι ιδιαίτερα περίπλοκη», σημείωσε προτού προσθέσει τα εξής:
«Η χρήση ηλεκτρονικών συστημάτων στα οχήματά της είναι εκτενής. Κανείς δεν το κάνει καλύτερα απ’ ότι αυτή. Οι πελάτες της πληρώνουν λιγότερο για μια μπαταρία […] και τρίτον, το προϊόν είναι πλήρως διαφοροποιημένο από τα υπόλοιπα συμβατικά μοντέλα και ο βαθμός πολυπλοκότητάς της είναι πολύ μικρότερος συγκριτικά με τα οχήματα με θερμικά μοτέρ».
Στον αντίποδα, εντός του 2021 η μετοχή της Ford έχει ενισχυθεί κατά 127%, ποσοστό πολύ υψηλότερο σε σχέση με τα κέρδη των μετοχών της Tesla.
Ειδικότερα, η μετοχή της μπλε οβάλ εταιρείας κινήθηκε σε υψηλό 20ετίας, ξεπερνώντας τα 20 δολάρια, για πρώτη φόρα μετά από τον Σεπτέμβριο του 2021.
Σύμφωνα με το CNBC, οι επενδυτές δείχνουν όλο και μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στον CEO της αυτοκινητοβιομηχανίας και το σχέδιο αναδιάρθρωσης που έχει δρομολογήσει.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Κλασικό αγροτικό της Ford με ισχυρό crate ηλεκτρικό μοτέρ
Ό,τι θέλετε να μάθετε για το νέο Ford Fiesta (video)
H Ford λέει «γιατί όχι;» σε ένα νέο, αμιγώς ηλεκτρικό Focus