Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Η Tata θα παράγει τους δικούς της ημιαγωγούς και μπαταρίες

Ελλάδα 7:15
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Η Tata θα παράγει τους δικούς της ημιαγωγούς και μπαταρίες

ΝΕΑ

Η Tata θα παράγει τους δικούς της ημιαγωγούς και μπαταρίες

ΝΕΑ

Τα σχέδια του ινδικού ομίλου Tata, αλλάζουν. Ο πρωθυπουργός της χώρας, Narendra Modi, προσπαθεί να καθιερώσει την Ινδία ως ηγέτη στην παραγωγή ημιαγωγών σε μια προσπάθεια να μειώσει την εξάρτησή της από εισαγωγές.

Advertisement
Advertisement

Ο όμιλος Tata θέλει να μπει στον κλάδο της κατασκευής μπαταριών και ημιαγωγών για ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Μιλώντας στο Bloomberg , ο N. Chandrasekaran, ο πρόεδρος της εταιρείας Tata Sons Pvt, ανακοίνωσε τα σχέδια της εταιρείας. Ο διευθύνων σύμβουλος της Tata Motors Passenger Vehicles, Shailesh Chandra, πρόσθεσε ότι τα πρόσφατα lockdown που σχετίζονται με τον κορονοϊό στην Κίνα έχουν επιδεινώσει και συνεχίζουν να προβληματίζουν την προσφορά ημιαγωγών.

Advertisement
Advertisement

Ο Chandra αναγνώρισε ότι η Tata Motors βρίσκει εναλλακτικές λύσεις για τα τσιπ στην προσπάθειά της να προωθήσει την παραγωγή. Παρά αυτές τις προσπάθειες αναμένει ότι οι ελλείψεις θα συνεχιστούν τουλάχιστον τους επόμενους έξι μήνες και πιστεύει ότι το τέταρτο τρίμηνο της χρονιάς που διανύουμε θα μπορούσε να είναι πιο αβέβαιο ακόμη και από το προηγούμενο έτος.

Η Tata είπε επίσης ότι η έλλειψη chip είναι πιο έντονη στα ηλεκτρικά οχήματα από τα μοντέλα με θερμικούς κινητήρες, σημειώνοντας ότι οι πελάτες θα πρέπει να περιμένουν έως και έξι μήνες για ορισμένα από τα EV της σε σύγκριση με τέσσερις μήνες για ορισμένα από τα μοντέλα με κλασσικά μοτέρ.

Advertisement

Η ινδική αυτοκινητοβιομηχανία ανακοίνωσε τα σχέδιά της να παράγει το πρώτο της EV το 2025 μόλις πριν από λίγες ημέρες. Το Avinya, δανείζεται σχεδιαστικά στοιχεία από SUV, μίνι βαν και premium hutchback, συνδυάζοντάς τα σε ένα σχήμα, που μοιάζει με ένα μίνι van. Είναι κάτι που μοιάζει αρκετά ριζοσπαστικό, για να περάσει στην παραγωγή. Πάντως η Tata επιβεβαίωσε ότι θα χρησιμοποιήσει τη νέα της πλατφόρμα Gen 3, στην οποία βασίζεται το Avinya η οποία εξασφαλίζει  θέση για μπαταρία με αυτονομία τουλάχιστον 500 χλμ).

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Tata H5X Concept: Ένα Crossover για την Ασία
Σανίδα σωτηρίας για τη Faraday Future;
Συνεργασία “μαμούθ” της Volkswagen

Advertisement