ΝΕΑ

Η Stellantis επενδύει στα ήπια υβριδικά

Ελλάδα 5:45
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Η Stellantis επενδύει στα ήπια υβριδικά

ΝΕΑ

Η Stellantis επενδύει στα ήπια υβριδικά

ΝΕΑ

Το γκρουπ Stellantis επενδύει στην τεχνολογία των mild hybrid η οποία είναι μία φθηνή και προσιτή λύση με εξίσου καλά αποτελέσματα.

Advertisement
Advertisement

Η Stellantis είναι αποφασισμένη με μεγαλώσει κατά πολύ τη γκάμα της με το υβριδικό σύστημα 48 Volt που μειώνει τις εκπομπές ρύπων και την κατανάλωση καυσίμου έως και 20%.

Αυτό το σύστημα, το οποίο προσθέτει περίπου 2.000 ευρώ ανά αυτοκίνητο, επιτρέπει στα οχήματα να διανύουν έως και 1 χιλιόμετρο μόνο με ηλεκτρική ενέργεια.

Ξεκινώντας από το 2025, η Stellantis θα προσφέρει αυτή την τεχνολογία σε μια ευρύτερη γκάμα μοντέλων για να ανταποκριθεί στους αυστηρότερους στόχους της ΕΕ για τις εκπομπές ρύπων.

Advertisement
Advertisement

Το υβριδικό σύστημα 48 Volt διαθέτει μια μπαταρία 0,9 kWh, έναν ηλεκτροκινητήρα 21 kW ενσωματωμένο στο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και μια μίζα/γεννήτρια με ιμάντα.

Αυτή η διαμόρφωση βελτιώνει τις λειτουργίες stop/start και την ανάκτηση ενέργειας κατά το φρενάρισμα.

Ο κύριος κινητήρας του συστήματος είναι μια τρικύλινδρη μονάδα νέας γενιάς 1,2 λίτρων με απόδοση 100 ή 136 ίππων.

Advertisement

Παρά τη χρήση ενός συστήματος χαμηλότερης τάσης, η Stellantis τονίζει ότι θα πρέπει να θεωρείται πλήρες υβριδικό σύστημα λόγω των παρόμοιων πλεονεκτημάτων του με τα συστήματα υψηλότερης τάσης των ανταγωνιστών όπως η Toyota και η Renault.

Σύμφωνα με τον Christian Mueller, ανώτερο αντιπρόεδρο των συστημάτων πρόωσης για την Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική, το σύστημα 48 Volt παρέχει σημαντική μείωση των εκπομπών CO2 με χαμηλότερο κόστος.

Advertisement

Η Stellantis στοχεύει σε ετήσια παραγωγή 1,2 εκατομμυρίων αυτοκινήτων με την διάταξη eDCT.

Η εταιρεία καταργεί σταδιακά τα μη υβριδικά συστήματα κίνησης με χειροκίνητα κιβώτια ταχυτήτων.

Η τεχνολογία είναι ήδη διαθέσιμη σε μοντέλα όπως το Opel Mokka και σύντομα θα είναι διαθέσιμη στα SUV Alfa Romeo Junior και Tonale, Citroen C3, C4 και C5, Fiat 600, Jeep Avenger, Lancia Ypsilon και στα περισσότερα μοντέλα Opel και Peugeot.

Advertisement

Για παράδειγμα, το Opel Mokka με μη υβριδικό κινητήρα 1,2 λίτρων έχει εκπομπές CO2 137 g/km, ενώ η νέα υβριδική έκδοση eDCT εκπέμπει μόνο 104 g/km.

Το συγκεκριμένο υβριδικό μοντέλο βελτιώνει επίσης την οικονομία καυσίμου από 6,1 λτ/100 χλμ. σε 4,9 λτ/100 χλμ. σε μικτή οδήγηση.

Η επέκταση των υβριδικών ευθυγραμμίζεται με τα σχέδια της Stellantis για τα ηλεκτρικά, με στόχο την επίτευξη 100% πωλήσεων αμιγώς ηλεκτρικών στην Ευρώπη έως το 2030.