Η στάνταρ σπορ ανάρτηση του νέου Audi RS 3
ΝΕΑΗ στάνταρ σπορ ανάρτηση του νέου Audi RS 3
ΝΕΑΤο νέο Audi RS 3 χαρίζει την ίδια άνεση και ευχαρίστηση είτε κινείται στους δρόμους της πόλης είτε εντός πίστας.
Οι μηχανικοί της Audi έδωσαν τον καλύτερο τους εαυτό, ώστε το RS 3 να προσφέρει επιδόσεις ενός sportcar και -ταυτόχρονα- να οδηγείται πολιτισμένα μέσα στην πόλη. Σε αυτό -μεγάλο μερίδιο ευθύνης- έχει το “στήσιμο” του RS 3.
WHAT CAR
Η στάνταρ σπορ ανάρτηση RS διαθέτει πρόσφατα αναπτυγμένα αμορτισέρ και σύστημα βαλβίδων και τα δύο ειδικά για το RS 3. Οι βαλβίδες διασφαλίζουν ότι τα αμορτισέρ παρουσιάζουν μια ιδιαίτερα ευαίσθητη απόκριση ως μέρος των χαρακτηριστικών επαναφοράς και συμπίεσης. Αυτό επιτρέπει στην ανάρτηση να ανταποκρίνεται στην αντίστοιχη κατάσταση οδήγησης ακόμα πιο γρήγορα και πιο αποτελεσματικά. Η σπορ ανάρτηση RS plus με ρυθμιζόμενους αποσβεστήρες διατίθεται προαιρετικά. Ρυθμίζει συνεχώς και μεμονωμένα κάθε αμορτισέρ στις οδικές συνθήκες, την κατάσταση οδήγησης και τη λειτουργία που επιλέγεται στο Audi drive select. Οι τρεις χαρακτηριστικές καμπύλες άνετη, ισορροπημένη και σπορ, παρέχουν μια σαφώς αντιληπτή αίσθηση των χαρακτηριστικών των αμορτισέρ.
Η μεγαλύτερη γωνία κάμπερ, δηλαδή η γωνία των τροχών προς το δρόμο, οδηγεί σε ακριβέστερη απόκριση διεύθυνσης και αυξημένη δύναμη στροφής. Σε σύγκριση με το Audi A3, οι τροχοί στον μπροστινό άξονα του νέου RS 3 έχουν ακριβώς κάτω από μία μοίρα επιπλέον αρνητικού κάμπερ. Για να επιτευχθεί αυτό, τροποποιήθηκαν τα περιστρεφόμενα έδρανα ενώ τα κάτω ψαλίδια εφοδιάστηκαν με σκληρότερα έδρανα, υποπλαίσια και σταθεροποιητές. Ο πίσω άξονας διαθέτει σχεδιασμό τεσσάρων συνδέσμων με ξεχωριστή διάταξη ελατηρίου/αποσβεστήρα, υποπλαίσιο και αντιστρεπτική ράβδο.
Οι τροχοί, που είναι πιο άκαμπτοι από εκείνους των Audi A3 και S3, απορροφούν τις αυξημένες πλευρικές δυνάμεις που δημιουργούνται από τον κατανεμητή ροπής. Η αρνητική γωνία εδώ είναι σχεδόν μισή μοίρα μεγαλύτερη σε σύγκριση με το Α3. Το προοδευτικό τιμόνι ειδικά για το RS μεταβάλλει την σχέση μετάδοσης ανάλογα με τη γωνία διεύθυνσης – καθώς η γωνία διεύθυνσης αυξάνεται, ο λόγος γίνεται μικρότερος και η οδήγηση πιο άμεση. Ρυθμίζεται επίσης με βάση την ταχύτητα και μπορεί να παραμετροποιηθεί μέσω του Audi drive select. Η εγκατάσταση των ελατηρίων και των αμορτισέρ είναι αισθητά σκληρή και το αμάξωμα είναι δέκα χιλιοστά χαμηλότερο από το S3 και 25 χιλιοστά χαμηλότερα από το Α3.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Η εκρηκτική «καρδιά» του νέου Audi RS 3
Audi RS6 e-tron: Πανίσχυρο, ταχύτατο και super άνετο
Audi RS 3: Δυναμική σχεδίαση με RS βελτιώσεις