Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Η συλλεκτική και ξεχασμένη Porsche 911 SC/RS βρίσκει νέα στέγη!

Ελλάδα 10:45
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Η συλλεκτική και ξεχασμένη Porsche 911 SC/RS βρίσκει νέα στέγη!

ΝΕΑ

Η συλλεκτική και ξεχασμένη Porsche 911 SC/RS βρίσκει νέα στέγη!

ΝΕΑ

Ελάχιστοι θυμούνται την ύπαρξη αυτής της σούπερ σπάνιας αγωνιστικής έκδοσης, αλλά υπάρχει κάποιος που πληρώνει καλά για να την αποκτήσει.

Advertisement
Advertisement

Αυτή η εκπληκτική Porsche, με αριθμό πλαισίου 021, παραδόθηκε στην Ελβετία από τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία τον Μάρτιο του 1984 και τερμάτισε 14ο στο Tour de Corse εκείνης της χρονιάς, στην Κορσική.

Επομένως, δεν είναι το πιο επιτυχημένο από τα μόλις 21 αυτοκίνητα που κατασκευάστηκαν, αλλά είναι ένα εκπληκτικό συλλεκτικό κομμάτι της ιστορίας της Porsche RS και είναι διαθέσιμο στο μπλοκ δημοπρασιών της Bring a Trailer και αναμένεται να καταλήξει στα χέρια του νέους ιδιοκτήτη του έναντι 450.000 δολαρίων. Αυτή είναι η σούπερ σπάνια και ξεχασμένη από τους περισσότερους, 911 SC/RS, που για τα δεδομένα του 1984, θα έκανε τη σημερινή GT3 RS  να αισθάνεται αρκετά άβολα.

Από τα μόλις 21 αυτοκίνητα που κατασκευάστηκαν, τα 5 διατέθηκαν για αγωνιστική χρήση, 15 κατέληξαν σε πελάτες και ένα διατήρησε η Porsche, για να το εκθέσει στο μουσείο της. Αισθητικά και όχι μόνο, η ειδική έκδοση «πάτησε» στην 911 Turbo, αλλά το μυστικό της συνταγής ήταν άλλο… Στον τρόπο με τον οποίο οι μηχανικοί της εταιρείας, κράτησαν χαμηλά το βάρος.  

Advertisement
Advertisement

Η διατήρηση της χωρητικότητας του Flat-six κάτω από τα 3,0 λίτρα, σήμαινε ότι η Porsche θα μπορούσε να διατηρήσει το αυτοκίνητο σε μόλις 960 κιλά, ενώ επιπλέον 200 κυβικά εκατοστά θα είχαν ανεβάσει το ελάχιστο επιτρεπόμενο βάρος για τους αγώνες στα 1.100 κιλά.

Απλοί προφυλακτήρες από υαλοβάμβακα, πάνελ αλουμινίου, λεπτό γυαλί και το είδος των εσωτερικών διακοσμήσεων βοήθησαν να ξεχωρίσει το επίπεδο, καθιστώντας το αυτοκίνητο περίπου σχεδόν 350 κιλά κάτω από ένα Turbo, σύμφωνα με τα στοιχεία της εποχής.

Τα σφυρήλατα έμβολα υψηλής συμπίεσης, οι κεφαλές κυλίνδρων 935, τα πιο ζεστά έκκεντρα και ο μηχανικός ψεκασμός καυσίμου βοήθησαν στην αύξηση της ισχύος από τους 204 ίππους της στάνταρ SC στους 255 ίππους για τις εκδόσεις παραγωγής και στους 280 ίππους για τις αγωνιστικές SC/RS.

Advertisement

Ως εκ τούτου, η επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα, ερχόταν σε λιγότερο από 5 δευτερόλεπτα, επίδοση πραγματικά εντυπωσιακή για τα δεδομένα της εποχής.