Live Κίνηση
Περισσότερα
Mobility

Η Renault αλλάζει τις μπαταρίες

Ελλάδα 2:53
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Η Renault αλλάζει τις μπαταρίες

Mobility

Η Renault αλλάζει τις μπαταρίες

Mobility

Με το νέο Megane E-Tech Electric, η Renault μας δίνει την πρώτη «εικόνα» από το αύριο των μπαταριών που θα έχουν μεγαλύτερη αποδοτικότητα.

Advertisement
Advertisement

Ο τεχνολογικός συνεργάτης LG Chem περιέγραψε την τεχνολογία μπαταριών NMC ως το «χρυσό πρότυπο» για τα ηλεκτρικά οχήματα.

Στο Megane E-Tech Electric που αποκαλύφθηκε πρόσφατα στην έκθεση αυτοκινήτου του Μονάχου, η Renault έχει τοποθετήσει τις καλύτερες δυνατές επιλογές σε ότι έχει να κάνει με την ενεργειακή πηγή, για να αποσπάσει κάθε ικμάδα του ρεύματος από την μπαταρία ιόντων λιθίου. Δεν μιλάμε για την τεχνολογία μπαταριών ξηρού τύπου που έτσι και αλλιώς αναμένουμε.

Είναι όμως μια προηγμένη διαμόρφωση για τις μπαταρίες ιόντων λιθίου που επιτρέπει την καλύτερη δυνατή εκμετάλλευση της χωρητικότητάς τους. Το λίθιο είναι μόνο μέρος του μίγματος σε μια μπαταρία ηλεκτρικού αυτοκινήτου, στο οποίο βρίσκουμε επίσης και γραφίτη, σίδηρο, φώσφορο, μαγγάνιο, αλουμίνιο, κοβάλτιο ή νικέλιο. Η LG Chem, με την οποία η Renault συνεργάζεται για τις μπαταρίες της εδώ και μια δεκαετία περίπου, έχει εξελίξει με τέτοιο τρόπο τις μπαταρίες για να είναι σε θέση να αντλήσουν ακόμα περισσότερη ενέργεια, καλύτερες επιδόσεις και μεγαλύτερη αυτονομία.

Advertisement
Advertisement

Το ηλεκτρικό Megane χρησιμοποιεί μια νέα σύνθεση νικελίου μαγγανίου κοβαλτίου (NMC) στις μπαταρίες του που αναπτύχθηκε από την LG. Το NMC δεν είναι μια νέα τεχνολογία και πολλοί κατασκευαστές το χρησιμοποιούν εκτός από τη Renault αλλά η αλλαγή των αναλογιών των συστατικών σε μια μπαταρία NMC του επιτρέπει να ευνοεί είτε την ισχύ, είτε την αυτονομία αντίστοιχα.

Advertisement

Κάπως έτσι, η μπαταρία του Megane φτάνει να έχει 20 τοις εκατό μεγαλύτερη ενεργειακή χωρητικότητα ανά λίτρο από αυτή του Renault Zoe, ενώ είναι 40 τοις εκατό μικρότερη αλλά και η λεπτότερη στην αγορά, με πάχος μόλις 110 χιλιοστά. Παράλληλα, ο ηλεκτροκινητήρας έχει μικρύνει σε σχέση με εκείνον του Zoe και ζυγίζει 10 τοις εκατό λιγότερο.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Στην Ελλάδα το Renault Arkana (+τιμές)
Τα Renault Clio & ZOE πήραν την πρωτιά στις Ευρωπαϊκές πωλήσεις
Renault Megane E-TECH Electric: Με 470 χλμ. αυτονομία

 

 

Advertisement