Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Η ρεαλιστική προσέγγιση του Hyundai 45

Ελλάδα 3:06
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Η ρεαλιστική προσέγγιση του Hyundai 45

ΝΕΑ

Η ρεαλιστική προσέγγιση του Hyundai 45

ΝΕΑ

Το Hyundai 45 Concept, που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης του 2019, ήταν ένας συνδυασμός ρετρό και μοντέρνου σχεδιασμού, διαφορετικός από οτιδήποτε άλλο έχουμε δει από τη Hyundai.

Advertisement
Advertisement

Η έκδοση παραγωγής του 45 (γνωστή ως NE εσωτερικά) έχει εντοπιστεί σε δοκιμές, αν και με βαρύ καμουφλάζ, αλλά χάρη σε μια δημοσίευση του Korean Car Blog, έχουμε τώρα μια πιο ξεκάθαρη εικόνα για το πως θα δείχνει το ηλεκτρικό όχημα της Hyundai, η οποία προέρχεται από το ElectricVehicleWeb.in.

Οι γωνίες στο αμάξωμα παραμένουν, οι αιχμηρές λεπτομέρειες επίσης και, όπως συμβαίνει και με πολλά άλλα EV, το πρόσθιο τμήμα υιοθετεί κλειστή μάσκα για αεροδυναμικούς λόγους. Ο σχεδιαστής ενσωμάτωσε μεγάλους τροχούς στο πρωτότυπο, ωστόσο, η οροφή είναι πιο συμβατική και ανυψωμένη, όπως θα είναι δηλαδή στην έκδοση παραγωγής. Ενώ το πρωτότυπο είχε συρόμενες πόρτες τύπου minivan, αυτό εδώ χρησιμοποιεί τέσσερις συμβατικές πόρτες με αναδιπλούμενες λαβές.

Advertisement
Advertisement

Το 45 έχει ιδιαίτερα κοντούς προβόλους και σύμφωνα με την KCB, το μεταξόνιο του είναι μεγαλύτερο από το αντίστοιχο του SUV Palisade. “Εάν χρησιμοποιείτε μια πλατφόρμα αφιερωμένη σε ηλεκτρικά οχήματα, ο εσωτερικός χώρος είναι μεγάλος επειδή δεν χρειάζεστε χώρο για μηχανικά μέρη”, δήλωσε άνθρωπος της εταιρίας. Συγκεκριμένα, το 45 θα είναι το πρώτο όχημα μαζικής παραγωγής που θα χρησιμοποιήσει την ειδική πλατφόρμα EV του ομίλου Hyundai, την e-GMP.

Το μήκος και το πλάτος του 45 θα είναι κοντά σε αυτό του Santa Fe, οπότε θα πρέπει να είναι αρκετά ευρύχωρο το εσωτερικό του. Θα προσφέρει επίσης εξαιρετική ικανότητα φόρτισης, με το 80% να μπορεί να επιτευχθεί σε μόλις 15 λεπτά. Η μέγιστη αυτονομία υπολογίζεται ότι θα προσεγγίζει τα 450 χιλιόμετρα.

Advertisement

Συνολικά, ενώ η σχεδιαστική απόδοση είναι πιο ρεαλιστική από το Concept 45, δείχνει λιγότερο ελκυστική οπτικά. Μένει να δούμε αν η Hyundai θα ακολουθήσει αυτή τη συντηρητική διαδρομή ή αν θα μεταφέρει αυτούσιο το ανατρεπτικό πρωτότυπο στην παραγωγή. Αν και η εταιρία έχει ήδη το Kona EV, το 45 εξελίχθηκε προκειμένου να είναι ένα EV από λευκή κόλα, οπότε έχουμε μεγάλες προσδοκίες γι αυτό.

Πηγή κεντρικής εικόνας: ElectricVehicleWeb.in

Advertisement