Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Η προηγούμενη BMW M5 της G-Power

Ελλάδα 5:58
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Η προηγούμενη BMW M5 της G-Power

ΝΕΑ

Η προηγούμενη BMW M5 της G-Power

ΝΕΑ

Μερικοί ιδιοκτήτες της E60 / E61 BMW M5 δεν είναι πρόθυμοι να ανταλλάξουν το «όπλο» τους προς χάριν της τελευταίας έκδοσης – εκτός των άλλων για έναν καλό λόγο, καθώς δεν πρόκειται να ξαναβρούν έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα με φυσική αναπνοή όπως είναι ο εξαιρετικός V10 5.0 λίτρων.

Advertisement
Advertisement

Του ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗ (gt@newsauto.gr)

Η απόδοση του είναι 507 ίπποι και 520Nm ροπής, ή κάτι λιγότερο από 100 PS συγκριτικά με το νέο μοντέλο, το οποίο έχει δύο λιγότερους κυλίνδρους. Δεν είναι κακό για ένα αυτοκίνητο που χρονολογείται από την προηγούμενη δεκαετία. Αλλά τι γίνεται αν κάποιος χρειάζεται περισσότερη δύναμη από το έμπιστο M5; Λοιπόν, θα πρέπει να στραφεί σε ένα έμπειρο κατασκευαστή. Στην περίπτωση της G-Power, η ισχύς αυξάνεται στους 700 ίππους και στα 680Nm ροπής.

BMW-M5-E60-G-Power-tuning-tsiro-530

Advertisement
Advertisement

Η αναβάθμιση ταιριάζει τόσο στις εκδόσεις E60 και E61, όσο και στις εκδόσεις Touring (estate) της πάλαι ποτέ M5, καθώς και στη δεύτερη γενιά M6. Η τελευταία έζησε από το 2006 έως το 2010 χρησιμοποιώντας τον ίδιο V10 5.0 λίτρων της κορυφαίας M5. Η G-Power δεν αναφέρει πόσο γρήγορη είναι η βελτιωμένη E61 BMW M5, αλλά αναφέρει την τιμή, η αναβάθμιση λοιπόν κοστίζει 16,838.50 ευρώ, χωρίς μάλιστα την τοποθέτηση. Αυτή μπορεί να συνδυαστεί με διάφορα άλλα εξαρτήματα μετά την πώληση, όπως μια νέα εξάτμιση με σπορ καταλύτες.

BMW-M5-E60-G-Power-tuning-tsiro-640

Η περιήγηση στις προσφορές αποκαλύπτει ακόμη ένα σύστημα συμπιεστών για τις BMW M5/M6, η οποία αυξάνει την απόδοση σε 1.001 ίππους και κοστίζει 69.500 ευρώ. Αυτό μεταφράζεται σε σχεδόν 10.000 περισσότερα τη νέα M2 Coupe στη Γερμανία, αλλά hey, διαθέτει το ίδιο ακριβώς αποτέλεσμα με την πρώτη Bugatti Veyron!