Live Κίνηση
Περισσότερα
Mobility

Η Porsche ετοιμάζεται να μπει στο club των 1.000 ίππων

Ελλάδα 0:42
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Η Porsche ετοιμάζεται να μπει στο club των 1.000 ίππων

Mobility

Η Porsche ετοιμάζεται να μπει στο club των 1.000 ίππων

Mobility

Με μια νέα εκδοχή της Taycan, η Porsche ετοιμάζεται να «απαντήσει» στην πρόκληση της εποχής, με τα ηλεκτρικά μοντέλα που αποδίδουν πάνω από 1.000 ίππους.

Advertisement
Advertisement

Η Porsche δοκιμάζει μια εξαιρετικά δυνατή εκδοχή της Taycan, επιβεβαιώνοντας τις φήμες που την ήθελαν να ετοιμάζεται για το ολιγομελές club των 1.000 και πλέον ίππων.

Βλέπετε λίγο καιρό πριν, η Tesla παρουσίασε το Model S Plaid με 1.020 ίππους, ενώ η Lucid με το Air Sapphire, είχε ανοίξει νωρίτερα το δρόμο με απόδοση… 1.217 ίππων. μέχρι στιγμής, από την Porsche, η δυνατότερη πρόταση που υπήρχε ως «αντίλογος», ήταν αυτή της Taycan Turbo S με 761 ίππους. Η νέα έκδοση που εξελίσσει αυτή την περίοδο η Porsche, θα έχει κάποιες εμφανισιακές αλλαγές, που θα προδίδουν την αύξηση της ισχύος.

Advertisement
Advertisement

Αυτά που περιμένουμε να δούμε, τα έχει «προβλέψει» η Brabus (φωτογραφίες) παρουσιάζοντας τη δικής της εκδοχή της Taycan Turbo S, με επεμβάσεις στην αεροδυναμική του αμαξώματος. Έτσι λοιπόν και από το εργοστάσιο, θα πρέπει να περιμένουμε μια Taycan με ενισχυμένα τα στοιχεία που βελτιώνουν την αεροδυναμική συμπεριφορά του αμαξώματος. Αυτό σημαίνει πως στο πίσω μέρος, θα υπάρχει μια μεγαλύτερη από ότι συνήθως, σταθερή αεροτομή.

Αντίστοιχα και στις πλευρές του αμαξώματος, τα μαρσπιέ θα είναι ενισχυμένα ως προς το μέγεθος, περιορίζοντας οπτικά και την απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος. Οι δοκιμές είναι ήδη σε προχωρημένο στάδιο. Δεν μπορούμε να ξέρουμε τον τρόπο με τον οποίο έχει φτάσει η απόδοση στα επίπεδα των 1.000 και πλέον ίππων αλλά σίγουρα η Porsche έχει τον τρόπο της, κάτι που είχε δείξει και με το αγωνιστικό πρωτότυπο Mission R, το οποίο ήταν σε αυτά τα επίπεδα απόδοσης.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Άρχισαν τα «όργανα» για τα ηλεκτρικά πατίνια
Έτσι θα μπορούσε να είναι η Porsche 357 παραγωγής
Audi: Αγόρασε το πρώτο της μερίδιο στην Sauber

Advertisement