Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Η Porsche Cayenne Coupe των 640 ίππων

Ελλάδα 8:00
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Η Porsche Cayenne Coupe των 640 ίππων

ΝΕΑ

Η Porsche Cayenne Coupe των 640 ίππων

ΝΕΑ

Μία Porsche Cayenne Coupe Turbo, η οποία στοχεύει τις Lamborghini Urus και Bentley Bentayga Speed δοκίμασε στην πίστα του Hockenheim, ο Walter Rohrl.

Advertisement
Advertisement

Ο πρεσβευτής της μάρκας Walter Rοhrl και ο δοκιμαστής οδηγός της Porsche, Lars Kern, οδήγησαν ένα ελαφρώς καμουφλαρισμένο πρωτότυπο Cayenne Coupe Turbo στην Γερμανική πίστα.

 

Ο δύο φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής Ράλι και Πρέσβης της Porsche ολοκλήρωσε πολλούς γύρους δοκιμών με το SUV υψηλής απόδοσης στην διαδρομή (που γίνεται Grand Prix της F1) στο Hockenheimring.

Advertisement
Advertisement

Αμέσως μετά το τέλος των δοκιμών, ο Rοhrl, μιλώντας για το αυτοκίνητο και τη δυναμική οδήγησή του, περιέγραψε την νέα Cayenne ως: «ένα μεγάλο άλμα μπροστά από τις προηγούμενες εκδόσεις. Αυτό το αυτοκίνητο επαναπροσδιορίζει την έννοια του όρου SUV » και ο 74χρονος κατέληξε:  «Το νέο μοντέλο έχει την απόδοση που περιμένετε από μια Porsche σε συνδυασμό με την ευελιξία για καθημερινή χρήση και αυτά είναι τα χαρακτηριστικά, που πρεσβεύει η Cayenne από τότε που έκανε το ντεμπούτο της το 2002».

Οι δυναμικές εκδόσεις ξεκίνησαν από τα πρώτα χρόνια του μοντέλου με την Cayenne Turbo S  με 521 ίππους να κάνει την αρχή το 2006. Ακολούθησε το μοντέλο GTS (με μικρότερη ιπποδύναμη 400 ίππων) και ρυθμίσεις sport αυτοκινήτου. «Ήταν ένα SUV, που θα μπορούσε να οδηγηθεί σαν σπορ αυτοκίνητο – μια πραγματικά ιδιαίτερη αίσθηση εκείνη την εποχή», λέει ο Rohrl, όταν κοιτάζει την πρώτη γενιά Cayenne, η οποία είχε την εσωτερική ονομασία« E1».

Advertisement

Με το νέο μοντέλο, το οποίο βρίσκεται σε τελικές δοκιμές, η Porsche στοχεύει να υπογραμμίσει ξανά τον ισχυρισμό της πως έχει την κορυφαία απόδοση στην κατηγορία, χωρίς να μένει πίσω η άνεση και η καθημερινή χρηστικότητα. Το νέο μοντέλο βασίζεται στην Cayenne Turbo Coupé, αλλά έχει σχεδιαστεί και αναπτυχθεί για να παρέχει την απόλυτη οδική συμπεριφορά.

Advertisement

Παράλληλα με πολλές άλλες βελτιώσεις για όλα τα συστήματα ελέγχου, το Porsche Dynamic Chassis Control συμβάλλει σημαντικά στον σταθερό χειρισμό του νέου μοντέλου. «Τ0 PDCC διατηρεί σταθερό το αμάξωμα ακόμη και σε πολύ κλειστές στροφέςεξηγεί ο οδηγός δοκιμών της Porsche, Lars Kern, ο οποίος εξέλιξε το μοντέλο υψηλής απόδοσης από την αρχή. «Σε σύγκριση με το Cayenne Turbo Coupé, οι μπροστινές ζάντες είναι πλέον μισή ίντσα πιο φαρδιές και το αρνητικό camber έχει αυξηθεί κατά 0,45 μοίρες για να παρέχει μεγαλύτερη περιοχή επαφής για τους τροχούς 22 ιντσών, που αναπτύχθηκαν πρόσφατα ειδικά για αυτό το μοντέλο», λέει ο Kern, ο οποίος προσκάλεσε πρόσφατα τον Walter Rohrl στο Hockenheim για τις δοκιμές.

Νέα Cayenne με οδική συμπεριφορά 911

Ενώ τα οπτικά χαρακτηριστικά του νέου Cayenne ήταν ακόμη σε μεγάλο βαθμό κρυμμένα κάτω από το μαύρο καμουφλάζ, ο Rohrl εκτίμησε και την εμφάνιση του, ενώ εντυπωσιάστηκε από τον ήχο του νέου συστήματος εξάτμισης τιτανίου. O πρεσβευτής της μάρκας οδήγησε για αρκετούς γύρους στο Hockenheimring και εντυπωσιάστηκε: «Το αυτοκίνητο παραμένει απίστευτα σταθερό ακόμη και σε γρήγορες στροφές, με το τιμόνι να μένει εξαιρετικά ακριβές. Περισσότερο από ποτέ, η νέα κορυφαία Cayenne σας δίνει την αίσθηση ότι οδηγείτε ένα συμπαγές σπορ αυτοκίνητο και όχι σε ένα μεγάλο SUV».

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Δοκιμή: Porsche Cayenne Coupé Turbo
Το 2020 η Porsche Cayenne Turbo Coupe
Ρεκόρ ταχύτητας ποδηλάτη με τη βοήθεια της Porsche Cayenne Turbo