Menu
Live Κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων CHOICE | Τιμές Καυσίμων

ΝΕΑ

Η Porsche 911 δεν θα φορέσει τον ατμοσφαιρικό flat six της Cayman GT4

  • Γιάννης Τσιρογιάννης

Οι Porsche 718 Cayman GT4 και Spyder κυκλοφόρησαν νωρίτερα αυτό το έτος με έναν καινούργιο κινητήρα – ένα 4.0 λίτρων ατμοσφαιρικό επίπεδο 6κύλινδρο που βασίζεται στον 3λιτρο twin-turbo της νέας 911 Carrera. Θα τον υιοθετήσει και η τελευταία;

 

Την περασμένη εβδομάδα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, ο Frank Walliser, ο νέος επικεφαλής τεχνικής κατάρτισης, υπεύθυνος των 718 και 911, μας είπε ότι δεν έχει νόημα να κάνουμε όλη αυτή την προσπάθεια για έναν κινητήρα που προσφέρει χαμηλότερη απόδοση και ροπή από τον 3λιτρο twin-turbo στη Carrera S. Αν ψάχνετε για μια ατμοσφαιρική 992 θα πρέπει να περιμένετε την επόμενη GT3, η οποία θα χρησιμοποιεί τον 4λιτρο της Speedster. Ο Walliser δεν το επιβεβαίωσε, αλλά υπαινίχθηκε ότι ο 4λιτρος της GT4 θα βρεθεί σε κάποιες μελλοντικές εκδόσεις της 718. Αρχίσαμε να σκεφτόμαστε τι θα μπορούσε να ακολουθήσει”, τόνισε. Οι σημερινές Cayman και Boxster είναι πιθανό να χρειαστούν το 2023 ένα σημαντικό φρεσκάρισμα.

«Είναι ενδιαφέρον πώς αναπτύσσεται η αγορά», είπε. Το βασικό μοντέλο των 2.0 λίτρων είναι αρκετά δημοφιλές χάρη στη μεγάλη ζήτηση στην Κίνα – τη νούμερο ένα αγορά της 718, σημειώνει ο Walliser – αλλά οι άνθρωποι που θέλουν επίσης περισσότερα θα στραφούν στις GT4 και Spyder. “Οι άνθρωποι αρέσκονται στα άκρα” πρόσθεσε. Είπε επίσης πως θέλει να διατηρήσει τον χαρακτήρα της 911 μπροστά στις «μεταβαλλόμενες συνθήκες που αφορούν στη μείωση των εκπομπών CO2 και ούτω καθεξής … Σίγουρα, θέλουμε να κάνουμε το επόμενο βήμα, διατηρώντας όμως τις αξίες και αρχές μας. Το οδηγικό συναίσθημα της 911 σημαίνει τα πάντα για μένα. Η συμμετοχικότητα της είναι αυτή που την καθιστά ιδιαίτερη στο πέρασμα των ετών και αυτό δεν θέλουμε να απολέσουμε σε καμία των περιπτώσεων”.

Δημοφιλή στο Protothema.gr