Η νέα BMW i3 δεν θα έχει καμία σχέση με αυτή που γνωρίσαμε
ΝΕΑΗ νέα BMW i3 δεν θα έχει καμία σχέση με αυτή που γνωρίσαμε
ΝΕΑΟ επικεφαλής ανάπτυξης της μάρκας, επιβεβαίωσε τις φήμες για την επικείμενη επιστροφή του μοντέλου, αλλά…
Είναι αλήθεια ότι όταν η BMW παρουσίασε το 2013, το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο μαζικής παραγωγής, την i3, προκάλεσε αίσθηση και πολλή συζήτηση.
Όχι απαραίτητα προς τη θετική κατεύθυνση… Το boxy hatchback επικρίθηκε εντόνως από τους πιστούς και παραδοσιακούς λάτρεις της BMW, επειδή το στυλ του ήταν τόσο διαφορετικό από τα κομψά και συγχρόνως δυναμικά σεντάν της εταιρείας.
Δέκα χρόνια αργότερα και περίπου έναν, μετά το τέλος παραγωγής, η i3 θα επιστρέψει στο μέλλον, όπως επιβεβαίωσε σχετικά ο Φρανκ Βέμπερ, επικεφαλής ανάπτυξης της μάρκας, αλλά δεν θα έχειι καμία σχέση με ό,τι γνωρίζαμε.
«Άρεσε σε πολλούς ανθρώπους, αλλά στα μάτια άλλων το i3 δεν ήταν μια πραγματική BMW. Λίγο αουτσάιντερ στην τάξη, αν θέλετε. Δεν θα το επαναλάβουμε με αυτή τη μορφή», είπε ο Βέμπερ.
Η ηλεκτρική αρχιτεκτονική Neue Klasse της BMW, η οποία θα υποστηρίξει τα μελλοντικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα της εταιρείας, αναπτύσσεται για να έχει μεγαλύτερες αυτονομίες και ταχύτερους χρόνους φόρτισης από τα σημερινά EV της, καθώς και νέες λειτουργίες λογισμικού, ενώ μειώνει το κόστος της μπαταρίας κατά 50%.
Η BMW θα λανσάρει την παραγωγή των πρώτων της Neue Klasse στο νέο της εργοστάσιο στο Ντέμπρετσεν της Ουγγαρίας το 2025 και στη συνέχεια στο Μόναχο, την ίδια χρονιά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Η νέα BMW X2 ήρθε Ελλάδα πριν την παγκόσμια πρεμιέρα στο Τόκιο
Οι τιμές της νέας BMW Χ2 και iX2 στην Ελλάδα
Τι οδηγούν οι «Galacticos»;