Η Mercedes αλλάζει (και) τη λογική των πωλήσεων της
ΝΕΑΗ Mercedes αλλάζει (και) τη λογική των πωλήσεων της
ΝΕΑΗ Mercedes-Benz φωνάζει με κάθε τρόπο πως αλλάζει λογική.
Αλλάζει προσανατολισμό και στόχους και όλα αυτά δημιουργούν ένα ντόμινο εξελίξεων.
WHAT CAR
Οι εξελίξεις αυτές δεν θα μπορούσαν μην επηρεάζουν και τις πωλήσεις, ή μάλλον τον τρόπο πωλήσεων, αφού μέχρι στιγμής η γερμανική φίρμα έχει έναν παραδοσιακό τρόπο λειτουργίας που χτίστηκε πάνω στη νοοτροπία των μαζικών πωλήσεων. Υπάρχουν με λίγα λόγια 6.500 μεγάλα φυσικά καταστήματα παγκοσμίως (εκθέσεις), όπου μπορεί κανείς να δει από κοντά και να παραγγείλει τη νέα του Mercedes. Τα 1.000 εξ αυτών βρίσκονται στη Γερμανία, και από εκεί θα ξεκινήσουν οι μεγάλες αλλαγές, αφού μέχρι το 2025 το 20% αυτών των εκθέσεων θα αποτελεί παρελθόν.
Ο νέος τρόπος πωλήσεων θα έχει να κάνει με την απευθείας επαφή του πελάτη με την εταιρεία, είτε με παραγγελία online, είτε με παραγγελία χωρίς τη διαμεσολάβηση του dealer. Ήδη η εταιρεία έχει δηλώσει πως θα περιορίσει το ποσοστό κέρδους των dealers με σκοπό να επενδυθούν περισσότερα χρήματα στην ηλεκτροκίνηση, ενώ σε όλο τον κόσμο μέσα στην επόμενη τριετία, θα πρέπει να έχουν κλείσει το λιγότερο 650 μονάδες που πουλούν αυτή τη στιγμή μοντέλα της γερμανικής φίρμας.
Εξαίρεση, σύμφωνα με πληροφορίες, αναμένεται να αποτελέσει η αγορά των ΗΠΑ, καθώς δεν είναι σε καμία των περιπτώσεων εξοικειωμένοι οι Αμερικάνοι, σε βαθμό που να παρακάμψουν τη φυσική παρουσία του παραδοσιακού πωλητή. Στο πλαίσιο της αναβάθμισης της μάρκας με δυνατές… υποφίρμες αναμένεται να δούμε αποκλειστικά σημεία πώλησης Maybach και AMG. Tα πιο προσιτά μοντέλα της Mercedes-Benz θα πωλούνται ξεχωριστά σε λιγότερα σημεία και αργότερα θα τα αγοράζεις μονάχα online, σε μία απλοποιημένη και κερδοφόρα φιλοσοφία πώλησης της νέας εποχής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
«Ήμασταν μεθυσμένοι» λέει ο πρόεδρος της Mercedes για την AMG-One
Mercedes-Benz: Mythos, όπως λέμε AMG!
Επίσημο: 135 εκατ. ευρώ για τη… Μόνα Λίζα των αυτοκινήτων