Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Car Of The Year | newsautoMOTO

Οι μελλοντικές BMW θα έχουν ξεχωριστή σχεδίαση

  • Αναστάσης Γαλάνης (ag@newsauto.gr)

Όπως ξεκαθαρίζουν οι επικεφαλής σχεδιασμού της BMW, θεμελιώδης στόχος τους είναι να ικανοποιήσουν τους πελάτες της μάρκας.

Έντονη είναι η κριτική που ασκείται κατά καιρούς στη BMW από μια μερίδα οδηγών, η οποία αντιτίθεται στη μεγάλη γρίλια τύπου «νεφρών» που εδρεύει στη μάσκα των μοντέλων της.

Οι αποδοκιμασίες, ωστόσο, δεν κρίνονται ικανές να πείσουν τη BMW να μεταβάλει τη «σχεδιαστική πολιτική της», όπως ξεκαθάρισαν οι Adrian van Hooydonk (αντιπρόεδρος στο τμήμα σχεδιασμού της BMW) και Domagoj Dukec (επικεφαλής σχεδιασμού της BMW) σε δηλώσεις τους στο ειδησεογραφικό Μέσο “Autocar”.

Ο λόγος έγκειται στην κοινή πεποίθηση των δύο ανδρών, πως η kidney grille επιτρέπει στην εταιρεία να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό, ενώ καθορίζει και τη σχεδιαστική της ταυτότητα.

«Αν θέλεις να δημιουργήσεις κάτι που θα ξεχωρίζει πρέπει να είναι διαφορετικό και ξεχωριστό. Αν θες να “πλησιάσεις” κάποιους πελάτες, πρέπει να ξεχωρίζεις. Δεν μας νοιάζει να ικανοποιήσουμε τον καθένα, αλλά τους πελάτες μας», ανέφερε χαρακτηριστικά  ο Domagoj Dukec.

Και, όπως αποδεικνύουν οι πωλήσεις της εταιρείας, οι πελάτες της δείχνουν κάτι περισσότερο από ικανοποιημένοι. Ειδικότερα, το 2020 ήταν ένα πολύ καλό έτος για την BMW παρά την πανδημία του κορωνοϊού. Το τελευταίο τετράμηνο πούλησε 686.069 οχήματα, αριθμός που μαρτυρά αύξηση της τάξεως του 3,2% συγκριτικά με τον αντίστοιχη περίοδο του 2019.

Επιπροσθέτως, οι δύο άνδρες παραδέχτηκαν πως η κριτική ενίοτε είναι ιδιαίτερα έντονη, την αποδίδουν, ωστόσο, στα υψηλά στάνταρ που έχει θέσει η BMW χάρη στα πολλά εμβληματικά μοντέλα που έχει λανσάρει κατά τα προηγούμενα χρόνια.

Σημειώνεται πως κατά τα λεγόμενά τους υπάρχουν δύο ομάδες οδηγών στους οποίους θα απευθύνεται ο σχεδιασμός των προσεχών μοντέλων. Η πρώτη επιζητά μια premium και ευρύχωρη καμπίνα, δίνοντας παράλληλα βάση στη σιλουέτα και τις ωραίες αναλογίες. Στο αντίπαλο στρατόπεδο υπάρχουν εκείνοι που επιζητούν επιδόσεις. Ως εκ τούτου δεν τους νοιάζει αν η καμπίνα φέρει μικρές διαστάσεις και αν υποδαυλίζεται η πρακτικότητα.

Η πρώτη ομάδα φαίνεται πως προτιμά μοντέλα όπως η Σειρά 3, 5 & 7, ενώ οι “performers” επιλέγουν αυτοκίνητα όπως η νέα M4 και η X6.

«Η δουλειά μας δεν είναι εύκολη. Πάντα πρέπει να ζυγίζουμε το πόσο πρέπει να αλλάξουμε, καθώς ζούμε σε έναν κόσμο που καταφτάνουν όλο και περισσότεροι παίχτες. Αν δεν προχωρήσουμε, γινόμαστε εύκολοι στόχοι. Πρέπει να κάνουμε προσεχτικά βήματα ώστε να εξασφαλίζουμε την ευημερία της εταιρείας, και παράλληλα να μην χάσουμε επαφή με τους πελάτες μας», υπογράμμισε ο Adrian van Hooydonk.

 

Adrian van Hooydonk
Domagoj Dukec

Διαβάστε επίσης:
Το μικρότερο ηλεκτρικό από τη BMW καθυστερεί
H θωρακισμένη BMW X7 αντέχει τα πάντα!
Έκδοση περιορισμένης παραγωγής BMW 330i Iconic

 

 

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto  

Δημοφιλή στο Protothema.gr