Live Κίνηση
Περισσότερα
ΑΓΟΡΑ

Η Mazda Ευρώπης απαντά στο NewsAuto

Ελλάδα 23:45
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Η Mazda Ευρώπης απαντά στο NewsAuto

ΑΓΟΡΑ

Η Mazda Ευρώπης απαντά στο NewsAuto

ΑΓΟΡΑ

Την ώρα που η ΕΛΜΑ ΑΕΒΕΑ έχει καταθέσει αίτηση πτώχευσης και δεκάδες χιλιάδες ιδιοκτήτες οχημάτων Mazda στην Ελλάδα αγωνιούν σχετικά με την εγγύηση και την παροχή ανταλλακτικών, η Mazda Motor Europe δείχνει να αντιδρά με… ρυθμούς χελώνας.

Advertisement
Advertisement

Το NewsAuto.gr επικοινώνησε με την τελευταία ζητώντας να μάθει τι προτίθεται να πράξει σχετικά με τις εγγυήσεις των αυτοκινήτων της, την προμήθεια ανταλλακτικών, αλλά και αν βρίσκεται σε αναζήτηση νέου εισαγωγέα των μοντέλων της στην Ελλάδα.

Η απάντηση του τμήματος Δημοσίων Σχέσεων της Mazda Motor Europe είναι η εξής:

«Βρισκόμαστε σε επικοινωνία με το διανομέα μας στην Ελλάδα και την παρούσα στιγμή συλλέγουμε πληροφορίες και αξιολογούμε τα επόμενα βήματα. Η προτεραιότητά μας είναι να παρέχουμε συνεχή υποστήριξη στους πελάτες της Mazda και τα οχήματά τους. Ζητάμε την κατανόησή σας για το γεγονός ότι δεν μπορούμε να παρέχουμε επιπλέον ενημέρωση την παρούσα στιγμή».

Advertisement
Advertisement

Αναμφίβολα η απάντηση που μας έδωσε η Ιαπωνική εταιρεία δείχνει αιφνιδιασμό απο την εξέλιξη αυτή, όταν ΜΜΕ στην Ελλάδα (όπως για παράδειγμα το ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ) κρούει τον κώδωνα του κινδύνου εδώ και δύο χρόνια…
Απο την άλλη είναι σαφές πως και η Ελληνική εισαγωγική δεν είχε ενημερώσει την “μαμά” εταιρεία σχετικά, ώστε να υπάρχει έτοιμο  ένα σχέδιο αντιμετώπισης της κατάστασης αυτής και στήριξης των πάνω απο 80.000 κατόχων αυτοκινήτων Mazda στην Ελλάδα…

Ο λαός μας το λέει με τον καλύτερο τρόπο: “ο κόσμος το έχει τούμπανο κι εμείς κρυφό καμάρι” με τους ισολογισμούς της Ελληνικής εισαγωγικής να δείχνουν ξεκάθαρα την κατάσταση. Πιο συγκεκριμένα και σύμφωνα με τον τελευταίο δημοσιευμένο ισολογισμό του 2012, ο όμιλος της ΕΛΜΑ είχε τζίρο 13 εκατ. ευρώ από 40 εκατ. ευρώ το 2011, ζημίες 23 εκατ. ευρώ, αρνητικά ίδια κεφάλαια 30 εκατ. ευρώ και βραχυπρόθεσμο τραπεζικό δανεισμό 116 εκατ. ευρώ. Τα χρέη της εταιρίας προς το προσωπικό, ανέρχονται στα 5 εκατ. ευρώ.

Οι πωλήσεις των αυτοκινήτων Mazda ακολουθούσαν έντονη πτωτική πορεία: από 450 αυτοκίνητα το 2011, σε 243 το 2013 και μόλις 24 το πρώτο πεντάμηνο του 2014. Στο εξωτερικό η ιαπωνική μάρκα επιχειρεί να ανανεώσει τη γκάμα των μοντέλων της μέσα στην τελευταία διετία, λανσάροντας αρχικά το Mazda6 και στη συνέχεια το Mazda3. Στα τέλη του έτους αναμένεται στην Ευρώπη και η νέα γενιά του σουπερμίνι, το Mazda2.
Διαβάστε ΕΔΩ το σχετικό άρθρο του Τάκη Τρακουσέλλη

Advertisement

 

 

Advertisement