Menu
LIVE η κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων newsautoCHOICE: EV | LR Defender

ΝΕΑ

Η Lexus ετοιμάζει το ES Hybrid με τετρακίνηση

  • Γιώργος Σκευοφύλαξ (gs@newsauto.gr)

Το ανανεωμένο ES (το μεγάλο sedan της Lexus) θα είναι το επόμενο τετρακίνητο μοντέλο στην γκάμα της Ιαπωνικής εταιρίας με το σύστημα «E-axle».

 

Τις πρώτες ημέρες του Νοεμβρίου η Lexus παρουσίασε σε λίγους Ιάπωνες δημοσιογράφους ένα πρωτότυπο ES 300h εξοπλισμένο με αυτό που η Lexus ονομάζει «E-axle». Πρόκειται για έναν πρόσθετο ηλεκτρικό κινητήρα, που συνδέεται απευθείας με τον πίσω άξονα για να δώσει ένα δεύτερο σύνολο κινητήριων τροχών.

Η Toyota και η Lexus έχουν χρησιμοποιήσει παρόμοια συστήματα σε άλλα οχήματα με την κίνηση εμπρός. Το Lexus UX για παράδειγμα, το οποίο βασίζεται στο Toyota C-HR, διαθέτει ένα προαιρετικό σύστημα κίνησης όλων των τροχών που δουλεύει με τον ίδιο τρόπο. Βέβαια το σύστημα που χρησιμοποιείται στο UX έχει τους περιορισμούς του (προσφέρει μικρή ποσότητα δύναμης στον πίσω άξονα και λειτουργεί μόνο σε ταχύτητες έως και 70 χλμ) αλλά είναι ικανοποιητικό σε συνθήκες κίνησης με χαμηλή πρόσφυση. Ομοίως, το RAV4 Hybrid έχει έναν «E-axle» που δίνει 54 ίππους στους  πίσω τροχούς. Το νέο σύστημα της Lexus είναι πολύ πιο ισχυρό από το σύστημα UX, που χρησιμοποιεί η Toyota και είναι πιθανό να το δούμε στα μεγάλα μοντέλα παραγωγής. Ήδη τόσο η Bosch όσο και η Aisin ξεκίνησαν την παραγωγή «E-axle» οι οποίοι μπορούν να δώσουν μεγαλύτερη απόδοση σε αυτήν την γενιά ES, (η πιο σπορ από τις προηγούμενες γενιές).

Βλέπετε οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν αρχίσει να κοιτούν την τετρακίνηση ως μέσω για να κρατήσουν τους υποψήφιους αγοραστές στην κατηγορία των sedan και να μην κινηθούν προς τα SUV και Crossover. Παρέχοντας τους μερικές από τις ικανότητες των οχημάτων αυτών θεωρούν πως είναι ένας τρόπος να επιλέξουν οι πελάτες τους ένα τετράθυρο όχημα. Με το «E-axle» η Lexus έχει επίσης την ευκαιρία να κυκλοφορήσει στο εμπόριο ένα ES 300h κάτω από την επωνυμία F-Sport. Μέχρι στιγμής, η εταιρία  δεν παράγει το υβριδικό ES με sport πακέτο, αφήνοντας αυτή την έκδοση μόνο με τον κινητήρα V-6. Μια εφαρμογή του συστήματος E-Axle θα μπορούσε να την βοηθήσει στις προσπάθειές της να στοχεύσει σε ένα νεότερο σε ηλικία κοινό για το ES.

Δημοφιλή στο Protothema.gr