Οι Κινέζοι αλλάζουν τα πλάνα των μεγάλων γκρουπ
ΝΕΑΟι Κινέζοι αλλάζουν τα πλάνα των μεγάλων γκρουπ
ΝΕΑΗ πίεση των Κινέζων οδηγεί σε ανακατατάξεις. Η Renault και Nissan αποφάσισαν να εστιάζουν η κάθε μία σε συγκεκριμένες αγορές, και να περιορίσουν όσο γίνεται περισσότερο τα παγκόσμια αυτοκίνητα.
Η Renault αποφάσισε να τερματίσει τις συμφωνίες κοινών αγορών με τους εταίρους της συμμαχίας Nissan και Mitsubishi, με στόχο τη δημιουργία μιας πιο ευέλικτης οργανωτικής δομής, ικανής να λαμβάνει ταχύτερες αποφάσεις.
Αυτή η στρατηγική στροφή οφείλεται στην ανάγκη καλύτερης προσαρμογής στο εξελισσόμενο τοπίο της αυτοκινητοβιομηχανίας, το οποίο χαρακτηρίζεται από περιφερειακές διαφορές στους κανονισμούς, ιδίως όσον αφορά την ηλεκτροκίνηση και τη συνδεσιμότητα.
Μέχρι το τέλος του 2023, το γκρουπ θα έχει την αυτονομία να καθορίζει προδιαγραφές και διαδικασίες που θα ευθυγραμμίζονται με τις απαιτήσεις κάθε εταιρείας για το προϊόν της, τηρώντας παράλληλα τους περιφερειακούς κανονισμούς.
Αυτή η αναδιάρθρωση αναμένεται να οδηγήσει σε ταχεία λήψη αποφάσεων και λειτουργική αποτελεσματικότητα σε διάφορους τομείς, συμπεριλαμβανομένων των αγορών, των τεχνολογιών και των οχημάτων.
Σκοπός της είναι να διευκολύνει την υλοποίηση κοινών προσπαθειών της Συμμαχίας στην Ευρώπη, τη Λατινική Αμερική και την Ινδία.
Η ανανεωμένη δομή θα αξιοποιήσει τα γεωγραφικά πλεονεκτήματα, τους τεχνικούς πόρους και την τεχνογνωσία αγοράς κάθε εταίρου για την υποστήριξη των αντίστοιχων στρατηγικών τους σχεδίων.
Η κίνηση αυτή έρχεται μετά την οριστικοποίηση της αναδιαρθρωμένης συμφωνίας συμμαχίας μεταξύ της Renault και της Nissan τον Ιούλιο μετά από εκτεταμένες διαπραγματεύσεις.
Οι παρατεταμένες συνομιλίες, εν μέρει, περιστράφηκαν γύρω από τις ανησυχίες της Nissan σχετικά με τη διασφάλιση της πνευματικής της ιδιοκτησίας σε μελλοντικές συνεργασίες.
Η συμφωνία του Ιουλίου παρείχε και στις δύο εταιρείες την ελευθερία να επικεντρωθούν στην αντιμετώπιση της άμεσης πρόκλησης της πλοήγησης στην ταχέως μεταβαλλόμενη αυτοκινητοβιομηχανία.
Για τη Nissan, αυτό περιλαμβάνει την αντιμετώπιση των δύσκολων προοπτικών για τις ξένες αυτοκινητοβιομηχανίες στην Κίνα, τη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον κόσμο.
Εν τω μεταξύ, η Renault επικεντρώνεται στη δημιουργία μιας εξειδικευμένης επιχείρησης ηλεκτρικών οχημάτων με την ονομασία Ampere.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Η Nissan ετοιμάζει καυτό νέο Micra
Road Trip στα Βαλκάνια: 3.475 χιλιόμετρα με το Renault Austral E-Tech
Παγκοσμιοποίηση τέλος για τα αυτοκίνητα