ΝΕΑ

Οι Κινέζοι σώζουν τους Ρώσους ολιγάρχες του αυτοκινήτου!

Ελλάδα 14:01
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Οι Κινέζοι σώζουν τους Ρώσους ολιγάρχες του αυτοκινήτου!

ΝΕΑ

Οι Κινέζοι σώζουν τους Ρώσους ολιγάρχες του αυτοκινήτου!

ΝΕΑ

Πήραν για λίγα ρούβλια τα εργοστάσια των Ευρωπαίων που έφυγαν από την Ρωσία, όμως τώρα χρειάζονται την Κίνα για να επιβιώσουν.

Advertisement
Advertisement

Εν μέσω της φυγής διεθνών εταιρειών από τη Ρωσία μετά την εισβολή του Βλαντιμίρ Πούτιν στην Ουκρανία, οι επιχειρηματίες Andrey Pavlovich και Andrey Olkhovsky άρπαξαν την ευκαιρία να αποκτήσουν εγκαταλελειμμένα εργοστάσια αυτοκινήτων, ελπίζοντας να αναζωογονήσουν μια κάποτε ακμάζουσα βιομηχανία.

Ωστόσο, οι προσπάθειές τους αντιμετωπίζουν προκλήσεις, καθώς προσπαθούν να προσελκύσουν κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες να επενδύσουν στην περιοχή.

Οι κινεζικές εταιρείες θεωρούν τις εξαγωγές οχημάτων από την πατρίδα τους πιο προσοδοφόρες από την τοπική παραγωγή στη Ρωσία, γεγονός που καθιστά αναγκαία τα κυβερνητικά κίνητρα για να προσελκύσουν τη συμμετοχή τους.

Advertisement
Advertisement

Αυτό υπογραμμίζει μια ευρύτερη τάση μετατόπισης της ιδιοκτησίας περιουσιακών στοιχείων στη Ρωσία, με τους τοπικούς επιχειρηματίες να επωφελούνται από τις εξαγορές με έκπτωση εν μέσω γεωπολιτικής αναταραχής.

Η Art-Finance του Pavlovich και ο όμιλος Avtodom του Olkhovsky παλεύουν με αντιξοότητες καθώς προσπαθούν να επανεκκινήσουν την παραγωγή.

Ενώ η AGR Automotive Group του Pavlovich έχει επαναλάβει τη λειτουργία της σε μια πρώην εγκατάσταση της Hyundai, η Avtodom αναζητά έναν Κινέζο εταίρο για την αναζωογόνηση του εργοστασίου της Mercedes-Benz.

Advertisement

Ωστόσο, ελλοχεύουν προκλήσεις, καθώς το μικρότερο μέγεθος της αγοράς της Ρωσίας περιπλέκει την οικονομικά αποδοτική μαζική παραγωγή.

Παρά τα εμπόδια, υπάρχουν σημάδια προόδου. Η AvtoVAZ, υποστηριζόμενη από κρατικές επιδοτήσεις, έχει δει μια αναζωπύρωση της παραγωγής Lada, ενώ η Haval της Great Wall μπορεί να υπερηφανεύεται για μια επιτυχημένη μονάδα παραγωγής στη Ρωσία.

Advertisement

Ωστόσο, ο δρόμος για την πλήρη ανάκαμψη της παραγωγής παραμένει μακρύς, με τις εκτιμήσεις να δείχνουν ότι μπορεί να διαρκέσει μέχρι το 2027, παρεμποδισμένος από τις δευτερογενείς κυρώσεις και τους περιορισμούς της αγοράς.