
Η πολυδιάστατη κρίση των προηγουμένων ετών αλλά κυρίως η πίεση της Κίνα θα ταράξει τα νέρα για πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες.
Τα γερμανικά μέσα ενημέρωσης έχουν αρχίσει εδώ και κάμποσους μήνες να εστιάζουν στην κατάσταση που επικρατεί στην VW. Η εταιρία φαίνεται ότι αντιμετωπίζει κάποιες δυσκολίες, κάτι που πιστώνεται κατά κύριο λόγο στις μεγάλες αλλαγές που επιφέρει η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση.
Σύμφωνα με δημοσίευμα της Handelsblatt, η VW πρέπει να ανεβάσει άμεσα την κερδοφορία της κατά 3 δισ. ευρώ ετησίως. Όμως για να γίνει αυτό η εταιρία θα πρέπει να αλλάξει ριζικά.
Μέσα στα μέτρα που θα πρέπει να λάβει άμεσα είναι η μείωση του κόστους, αλλά και η συρρίκνωση της γκάμας των αυτοκινήτων που δεν είναι απαραίτητα αυτή την εποχή στην αγορά. Θα πρέπει επίσης να γίνουν σημαντικές εξοικονομήσεις, μεταξύ των εταιριών που απαρτίζουν το γκρουπ.
Υπάρχει επίσης μεγάλη πιθανότητα να οδηγηθεί το γκρουπ και σε κάποιες απολύσεις εργαζομένων, καθώς η παραγωγή ηλεκτρικών χρειάζεται λιγότερους υπαλλήλους. Αυτό θα γίνει με προγράμματα συνταξιοδότησης αλλά και με μη κάλυψη των κενών θέσεων.
Η γενικότερη κατεύθυνση που θα πάρει η εταιρία θα ανακοινωθεί στη συνάντηση των μετόχων στις 21 Ιουνίου. Όμως μία επιστολή που έστειλε o CEO της VW Thomas Schafer, δείχνει την κατάσταση που επικρατεί μέσα στην εταιρία.
Όπως αναφέρει ο Schafer, η πίεση είναι μεγάλη, και πρέπει η εταιρία να ανεβάσει το περιθώριο κέρδους των αυτοκινήτων της στο 6,5% ώστε να είναι βιώσιμη.
Η κατάσταση αυτή την εποχή στην γκάμα της VW είναι μάλλον ταραγμένη. Ιστορικά μοντέλα του παρελθόντος όπως το Passat οδεύουν προς κατάργηση, ενώ και τα ηλεκτρικά χρειάζονται αρκετή ακόμα προσπάθεια για να καθιερωθούν.
Στην τεράστια αγορά της Κίνας η VW βρίσκεται κάτω από μεγάλη πίεση. Οι καταναλωτές εκεί επιλέγουν να αγοράσουν αυτοκίνητα από τις εγχώριες μάρκες, με την VW (αλλά και όλες τις ξένες εταιρίες) να έχουν σοβαρά προβλήματα.
Η Volkswagen μόλις ανακοίνωσε ότι θα λανσάρει μια νέα υπο-μάρκα στην Κίνα – για να γίνει πιο ελκυστική στους νεότερους πελάτες.
Όμως χρειάζεται σημαντική εταιρική αναδιάρθρωση και νέοι στόχοι, έτσι ώστε η VW να πάρει τα πάνω της και να μπει στο δεύτερο μισό της δεκαετίας με τον “αέρα” που αρμόζει στο μεγαλύτερο ευρωπαϊκό γκρουπ στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Ποιο περιβάλλον; Είναι η Κίνα, ανόητε!
VW Polo GTI Edition: Εορταστική έκδοση για τα 25 χρόνια
Volkswagen: Έρχεται το ηλεκτρικό κάτω από τα 20 χιλιάρικα
Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto
Οι υπόλοιπες ειδήσεις στο Πρώτο ΘΕΜΑ