Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Η KGM, πρώην SsangYong, μπαίνει στην αγορά των ηλεκτρικών pickup

Ελλάδα 12:29
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Η KGM, πρώην SsangYong, μπαίνει στην αγορά των ηλεκτρικών pickup

ΝΕΑ

Η KGM, πρώην SsangYong, μπαίνει στην αγορά των ηλεκτρικών pickup

ΝΕΑ

Η πρώην Ssangyong και πλέον KG Mobility, αναμένεται να γίνει η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία που λανσάρει ηλεκτρικό pickup στη Μεγάλη Βρετανία.

Advertisement
Advertisement

Το νέο O100 όπως ονομάζεται, θα είναι μόνο ένα από τα πολλά νέα μοντέλα που πρόκειται η KGM να παρουσιάσει εντός των επόμενων ετών, θέλοντας να επαναπροσδιορίσει την εικόνα που άφησε πίσω της η Ssangyong.

Το KGM 0100 αναμένεται να σημειώνει επιδόσεις που «εξαφανίζουν» τον ανταγωνισμό με τους θερμικούς κινητήρες. Υιοθετεί την πλατφόρμα EVX του Torres, ώστε να μπορεί να κατασκευαστεί και ως τετρακίνητο με δύο ηλεκτροκινητήρες.

Η πλατφόρμα προσφέρεται επίσης για μακρύτερο μεταξόνιο, μεγαλύτερη μπαταρία και περισσότερο εμβαδόν ανάμεσα στους δύο άξονες, ώστε να μεγιστοποιηθεί η χωρητικότητα της καρότσας.

Το KGM Torres έχει την ίδια πλατφόρμα με το επερχόμενο O100
Advertisement
Advertisement

Όπως και στο SUV Torres, πολλά μέρη θα παρθούν από την μητρική BYD. Η μπαταρία ιόντων λιθίου θα έχει χωρητικότητα από 73,4 έως 80,1 kWh. Ταυτόχρονα, ο δεύτερος ηλεκτροκινητήρας αναμένεται να αυξήσει την ιπποδύναμη, ώστε το O100 να φτάσει σε αρκετά υψηλότερο νούμερο από τους 204 ίππους του προσθιοκίνητου Torres.

Η KGM δεν έδωσε περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το νέο μοντέλο. Η χωρητικότητα της μπαταρίας πάντως, μας βοηθάει να υπολογίσουμε ότι το ηλεκτρικό pickup θα εξασφαλίζει περίπου 480 χιλιόμετρα αυτονομίας, αρκετά περισσότερα από το SUV της κινεζικής μάρκας.

Ερωτηματικό είναι ακόμα η ισχύς φόρτισης που θα επιδέχεται το 0100, οπότε αναγκαστικά υποθέτουμε ότι θα κυμαίνεται κάπου στα 140 kW όπως στο Torres.