Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Η ιστορία πίσω από την δημοπρασία ενός Mitsubishi Lancer Evo VI

Ελλάδα 11:19
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Η ιστορία πίσω από την δημοπρασία ενός Mitsubishi Lancer Evo VI

ΝΕΑ

Η ιστορία πίσω από την δημοπρασία ενός Mitsubishi Lancer Evo VI

ΝΕΑ

Έχει περάσει καιρός από τότε που η Mitsubishi κατασκεύασε ένα συναρπαστικό αυτοκίνητο. Ευτυχώς τα  Lancer Evolution είναι ακόμα νωπά στην μνήμη μας και αυτό το  Evo 6 που πωλείται στο site CarAndClassic μας θυμίζει πόσο όμορφη ήταν η εποχή που μπορούσαμε να αγοράσουμε ένα ράλι replica.

Advertisement
Advertisement

Η διαδικτυακή δημοπρασία ολοκληρώνεται στις 22 του μήνα, οπότε βιαστείτε γιατί δεν πρόκειται για ένα απλό “εξάρι” αλλά για ένα πρωτότυπο Evo.

Αυτό το Evo VI είναι ένα από τα μόλις επτά πρωτότυπα αυτοκίνητα προπαραγωγής που κατασκευάστηκαν στις αρχές του 1999 για να πάρει το αυτοκίνητο έγκριση τύπου/παραγωγής. Μαζί του έχει και επιπλέον ανταλλακτικά που δεν κατασκευάζει πλέον η Mitsubishi.

Το αυτοκίνητο έχει μια ενδιαφέρουσα ιστορία, καθώς ήταν μέρος μιας ομάδας πρωτοτύπων δοκιμών που δεν είχαν ταξινομηθεί ποτέ.

Advertisement
Advertisement

Εκείνη την εποχή, οι ιαπωνικές αρχές έδωσαν στη Mitsubishi δύο εβδομάδες προθεσμία για δοκιμές με κανονικά αυτοκίνητα σε καθημερινές συνθήκες, υπό τον όρο ότι τα επτά αυτά αυτοκίνητα δεν θα προσφερθούν ποτέ προς πώληση στην Ιαπωνία.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες, που πήραμε από τον πωλητή, από τα επτά πρωτότυπα, τέσσερα επιστράφηκαν στην Ralliart για να γίνουν αυτοκίνητα ράλι, ένα κλάπηκε και δεν εμφανίστηκε ποτέ ξανά, ενώ τα υπόλοιπα δύο «πωλήθηκαν σε… φίλους (καλοί πελάτες) της Mitsubishi Ralliart με την προϋπόθεση ότι θα έφευγαν αμέσως από τη χώρα.

Advertisement

Το συγκεκριμένο πρωτότυπο είναι ένα από τα δύο (των φίλων) που… έφυγαν εκτός Ιαπωνίας με τον πρώτο ιδιοκτήτη να το αποκτά απευθείας από τη Mitsubishi UK. Το Evo VI αρχικά αγοράστηκε το 1999 με μόλις 3.540 χλμ στο οδόμετρο και τώρα έχει 135.184. Αυτό σημαίνει ότι ο νέος ιδιοκτήτης μπορεί να το χαρεί χωρίς να διακινδυνεύει την αξία του.

Advertisement

Παρά τα μεγάλα χιλιόμετρα (σε ένα αυτοκίνητο που είναι τόσο σπάνιο όσο αυτό) το βιβλίο συντήρησης δείχνει πως είναι φροντισμένο. Το 2014, αλλάχθηκε η κυλινδροκεφαλή. Στη συνέχεια, το 2018, ο ιδιοκτήτης φρόντισε να ανακατασκευαστούν οι δαγκάνες φρένων της Brembo και έγινε συντήρηση στα διαφορικά. Ακόμη και οι τροχοί (OZ Racing) ανακαινίστηκαν.

Το μόνο σημαντικό ελάττωμα του αυτοκινήτου είναι η σκουριά. Σύμφωνα με την καταχώριση στο CarAndClassic , έχει σκουριά όχι μόνο στις ράγες του πίσω πλαισίου αλλά και στο μπροστινό μέρος και στο πάτωμα του πορτμπαγκάζ. Πάντως Δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας, καθώς όλα τα ανταλλακτικά συμπεριλαμβάνονται στην πώληση.

Advertisement

Αυτά τα εξαρτήματα δεν είναι πλέον διαθέσιμα από τη Mitsubishi, επομένως η αγορά τους είναι ο μόνος τρόπος για να επαναφέρετε αυτό το αριστούργημα στην παλιά του δόξα. Η μόνη τροποποίηση στο αυτοκίνητο είναι ένα αναβαθμισμένο στερεοφωνικό στην καμπίνα. Το εσωτερικό είναι σε άψογη κατάσταση και κάνει το Evo VI να μοιάζει με χρονοκάψουλα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Στο eBay ολοκαίνουργιο Mitsubishi Evo VIII MR της καρδιάς μας
Το Mitsubishi Lancer Evo επιστρέφει
Πως καταστρέφεις ένα Mitsubishi Lancer Evo; (+video)