Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Η ηλεκτρική Aston Martin Rapide θα ξεπερνά τους 1.000 ίππους

Ελλάδα 12:12
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Η ηλεκτρική Aston Martin Rapide θα ξεπερνά τους 1.000 ίππους

ΝΕΑ

Η ηλεκτρική Aston Martin Rapide θα ξεπερνά τους 1.000 ίππους

ΝΕΑ

Η ηλεκτρική έκδοση της Aston Martin Rapide έχει αποκαλυφθεί ήδη. Τώρα κάποιες αποκλειστικές πληροφορίες υπαινίσσονται πως στην πιο ακραία μορφή της θα μπορούσε να ξεπερνά τους 1.000 ίππους σε ισχύ, υιοθετώντας μάλιστα και ενεργή τετρακίνηση.

 

Ονομάζεται Aston Martin RapidE, το νέο μοντέλο πρόκειται να πωληθεί σε περίπου δύο χρόνια. Στοχεύοντας πρώτα στην Κίνα βελτιώνοντας τους μέσους όρους για τους κανονισμούς σχετικά με το CO2 του στόλου, εξελίχθηκε από την Williams Advanced Engineering στο Grove με τη βοήθεια ενός εταίρου επενδυτή με έδρα τη Σαγκάη, ChinaEquity. Η Aston Martin σκοπεύει τελικά να προσφέρει το αυτοκίνητο προς πώληση σε ολόκληρο τον πλανήτη. Ο Andy Palmer, Διευθύνων Σύμβουλος της Aston αποκάλυψε ότι το αυτοκίνητο θα ήταν δυνητικά διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις.

Advertisement
Advertisement

 

Η πρώτη θα είναι πισωκίνητη με παρόμοια ισχύ με την υπάρχουσα Rapide βενζίνης των 550 ίππων. Αυτή σύμφωνα με τον Palmer θα διαθέτει 321 χιλιόμετρα αυτονομίας. Το κλου της σειράς βέβαια θα είναι η κορυφή της πυραμίδας που θα αποδίδει από 800 έως 1000 ίππους μαζί με τετρακίνηση. “Θα χρειαστούμε την πρόσφυση σε όλους τους τροχούς για να αντιμετωπίσουμε την τεράστια ροπή”, δήλωσε ο Palmer, ο οποίος πρόσθεσε ότι η ισχυρή έκδοση θα ακολουθήσει το λανσάρισμα, στο οποίο θα δούμε μόνο την πρώτη και πιο “γήινη”.

Στην πίστα το αυτοκίνητο θα είναι ικανό να κινηθεί ταχύτατα στο Nurburgring, συνέχισε ο Palmer, αν και αρνήθηκε να προσδιορίσει τον χρόνο, προειδοποιώντας ότι, όταν οδηγείται δυναμικά, η αυτονομία του θα είναι προφανώς πολύ μικρότερη από την αρχική. Η ύπαρξη τεσσάρων ηλεκτροκινητήρων (ένας σε κάθε τροχό) θα επιτρέψει στη RapidE να παρουσιάσει τα πιο σύγχρονα συστήματα ανάκτησης ενέργειας πέδησης και αρκετά άλλα που ενισχύουν το επιθετικό προφίλ της. Εξωτερικά η RapidE ποικίλλει ελάχιστα από την υπάρχουσα Rapide S V12, εκτός από κάποια ειδικά διακριτικά καθώς και τις ανάλογες επιγραφές. Ωστόσο, κάτω από το καπό, ο γνωστός V12 αντικαθίσταται από μια μάζα ηλεκτρονικών της Williams, σε μια “τράπεζα” συσσωρευτών τοποθετημένη κατά μήκος της ραχοκοκαλιάς του αυτοκινήτου.

Η Williams είναι ένας από τους κύριους κατασκευαστές ηλεκτρικών οχημάτων του Ηνωμένου Βασιλείου, εξελίσσοντας μπαταρίες που χρησιμοποιούνται στα τελευταία μονοθέσια της Formula E. Η ChinaEquity, η οποία περιγράφεται από τον Palmer ως “επιχείρηση που γνωρίζουμε καλά”, είναι ήδη επενδυτής στην Invest Industrial, ένας από τους ιδιοκτήτες της Aston και λέγεται μάλιστα ότι επενδύει 50 εκατομμύρια λίρες προκειμένου να κάνει την RapidE πραγματικότητα. Οι τιμές για το RapidE αναμένεται να ξεκινήσουν από τις 150.000 λίρες για την πρώτη έκδοση. Το σχέδιο της εταιρίας είναι να κατασκευάσει περίπου 400 αυτοκίνητα ετησίως, χρησιμοποιώντας τις υπάρχουσες εγκαταστάσεις στις οποίες κατασκευάζεται η Rapide στο Gaydon. “Στόχος μας είναι να πωλήσουμε περίπου 100 RapidEs ετησίως στην Κίνα και είμαστε σίγουροι ότι θα υπάρξει ανάλογη ζήτηση”, δήλωσε ο Palmer. “Βλέπουμε τα πολυτελή ηλεκτρικά οχήματα ως εγγενές τμήμα του μελλοντικού χαρτοφυλακίου προϊόντων μας και καλωσορίζουμε την ChinaEquity στην επόμενη φάση ανάπτυξης προϊόντων”. Ο Palmer πιστεύει ότι το παράδειγμα της Tesla θα αποτελέσει οδηγό.