Η Formula 1 βγαίνει στους δρόμους: Το υπεραυτοκίνητο του θρύλου Nichols
ΝΕΑ
Ο μηχανικός που σχεδίασε την McLaren του Ayrton Senna επιστρέφει με ένα αναλογικό, χειροποίητο supercar που φέρνει το πνεύμα της F1 στο δρόμο.
Στη φετινή Monterey Car Week, ανάμεσα σε hypercars και τεχνολογικά θαύματα, ξεχώρισε ένα βρετανικό δημιούργημα με καθαρή αγωνιστική ψυχή: το Nichols N1A ICON 88. Πίσω από αυτό βρίσκεται ο Steve Nichols, ο άνθρωπος που σχεδίασε τη θρυλική McLaren MP4/4, η οποία οδήγησε τον Ayrton Senna και τον Alain Prost σε μια κυρίαρχη σεζόν το 1988.
WHAT CAR
Το N1A είναι μια αγωνιστική barchetta για τον δρόμο. Στην καρδιά του χτυπά ένας 7.0 λίτρων V8, βασισμένος στο GM LS3 αλλά πλήρως ανασχεδιασμένος με bespoke εξαρτήματα, αποδίδοντας 650 ίππους στους πίσω τροχούς μέσω χειροκίνητου κιβωτίου έξι σχέσεων. Ο συνδυασμός ισχύος και βάρος μόλις 900 κιλά χάρη σε ανθρακονήματα με γραφένιο προσφέρει αναλογία 720 ίππους ανά τόνο, αριθμό που μόνο αγωνιστικά αυτοκίνητα πετυχαίνουν.

Η αεροδυναμική μελετήθηκε στο MIRA wind tunnel, η ανάρτηση διπλών ψαλιδιών και τα πολυπίστονα φρένα εξασφαλίζουν απόλυτο κράτημα, ενώ τα ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2 και οι τροχοί 19” εμπρός / 20” πίσω ολοκληρώνουν το πακέτο υψηλών επιδόσεων.

Η οδήγηση είναι ακατέργαστη και αναλογική. Τα ηλεκτρονικά βοηθήματα περιορίζονται στο traction control, ενώ ABS και ηλεκτρικό τιμόνι είναι προαιρετικά. Στο εσωτερικό, η έμπνευση από την McLaren MP4/4 είναι εμφανής: μονοθέσιο cockpit, reclined θέση οδήγησης, αναλογικά όργανα και αλουμινένια χειριστήρια, όλα εστιασμένα στον οδηγό.

Το N1A είναι το πρώτο μοντέλο της Nichols Cars, της εταιρείας που ίδρυσε ο Nichols μαζί με τον CEO John Minett το 2017, με στόχο να φτιάχνει καθαρά, συναρπαστικά σπορ αυτοκίνητα χωρίς συμβιβασμούς. Το ICON 88 τιμά τις 15 νίκες της McLaren MP4/4 στη σεζόν του 1988, μια αναφορά στην απόλυτη κυριαρχία της εποχής αλλά και στην κληρονομιά του Nichols.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
Απαγόρευση κινητήρων εσωτερικής καύσης: Εντείνονται οι αντιδράσεις
Η ZF ετοιμάζει τα πλαίσια που «σκέφτονται»
Meyers Manx LFG: Ένα buggy 400 ίππων που μοιάζει βγαλμένο από όνειρο