Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση newsautoEXECUTIVE | newsautoCHOICE

ΝΕΑ

Η Ferrari θα εγκαταλείψει τελευταία τους κινητήρες εσωτερικής καύσης

  • newsautoteam

Η Ιταλική εταιρεία, σχεδιάζει να είναι ο… «τελευταίος προμαχώνας» των αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης, ενώ επισημαίνει πως θα είναι έτοιμη να παρουσιάσει τις ηλεκτρικές Ferrari όταν θα έχει έρθει πραγματικά η ώρα.

Η Ferrari θέλει να είναι η τελευταία εταιρεία αυτού του βεληνεκούς που θα εγκαταλείψει τους κινητήρες εσωτερικής καύσης για να περάσει στην εποχή της ηλεκτροκίνησης.

Τα μοντέλα της Ferrari δεν είναι απαραίτητα τα καλύτερα σε ότι έχει να κάνει με τις επιδόσεις ή τον εξοπλισμό, το φινίρισμα και τη σχεδίαση. Μπορεί να υποστηρίξει κανείς πως είναι τα πιο όμορφα αλλά και πάλι αυτό, η αισθητική προσέγγιση, έγκειται στην προσωπική εκτίμηση του καθενός.

Η Ιταλική εταιρεία ωστόσο, εξακολουθεί και κατέχει μια βασική θέση στο αυτοκινητιστικό στερέωμα και αυτό είναι αποτέλεσμα συνέπειας στην παραγωγή εντυπωσιακών μοντέλων με χαρακτήρα. Τώρα που έχουν περάσει πάνω από οκτώ χρόνια από τότε που η Ferrari παρουσίασε το πρώτο της υβριδικό μοντέλο, τη συγκλονιστική LaFerrari, ακόμα δεν έχουμε σαφή εικόνα για τα σχέδια της εταιρείας σε ότι έχει να κάνει με την κυκλοφορία ενός αμιγώς ηλεκτρικού αυτοκινήτου.

Αυτό ήταν αρκετό για να δώσει στους ανθρώπους και ιδιαίτερα στους φανατικούς οπαδούς (ναι, υπάρχουν και τέτοιοι και μάλιστα με διάθεση ανάλογη των οπαδών ποδοσφαιρικών ομάδων) της Ferrari τη χαρά πως έχουν να κάνουν με κάτι πραγματικά ιδιαίτερο που μένει μακριά από την παγκόσμια τάση της ηλεκτροκίνησης. Ο John Elkann, διευθύνων σύμβουλος της Ferrari, σε μια πρόσφατη συνέντευξή του, είπε μερικά πράγματα για τα σχέδια της εταιρείας.

Η τάση της εταιρείας προς τον εξηλεκτρισμό, έγινε πιο εμφανής με την παρουσίαση του υβριδικού V6 που τροφοδοτεί την 296 GTB. Ο Elkann όμως, έκανε ό, τι μπορούσε για να αποφύγει να μιλήσει για ένα πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο της Ferrari αν και η καθολική απαγόρευση των πωλήσεων αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης, θα ωθήσει και τη Ferrari στο να κάνει στροφή στις απόψεις της.

Αυτό όμως προτίθεται να το κάνει μόνο όταν δεν θα έχει άλλη επιλογή. Η «μυστική» εξέλιξη του αμιγώς ηλεκτρικού αυτοκινήτου, θα φέρει τη Ferrari σε θέση ισχύος όταν η επιλογή θα είναι μονόδρομος και δεν θα υπάρχει προοπτική εξέλιξης και διάθεσης σε κάποια σημαντική αγορά μοντέλου με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Αυτό γίνεται κατανοητό από τις δηλώσεις του Elkann που «δυσκολεύεται» να μιλήσει για το αύριο και το τοποθετεί σχετικά αόριστα, ανάμεσα στο 2030 και το 2040.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πόσο έχουν κοστίσει στη Ferrari τα έως τώρα ατυχήματα;
Μια Ferrari Roma κόλλησε σε στενό δρόμο (video)
Αύξηση-ρεκόρ 211% σημείωσαν τα κέρδη της Ferrari

 

 

 

 

 

 

 

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto