Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Η Ferrari 812 GTS Novitec N-Largo σκαρφαλώνει στους 840 ίππους

Ελλάδα 4:01
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Η Ferrari 812 GTS Novitec N-Largo σκαρφαλώνει στους 840 ίππους

ΝΕΑ

Η Ferrari 812 GTS Novitec N-Largo σκαρφαλώνει στους 840 ίππους

ΝΕΑ

Παρόλο που θεωρούμε τις απλές κατασκευές ως τα καλύτερα αυτοκίνητα στον κόσμο, είναι δύσκολο να μην λατρέψουμε αυτή τη Ferrari 812 GTS N-Largo δια χειρός Novitec.

Advertisement
Advertisement

Πιθανότατα γνωρίζουμε τι πρόκειται να πείτε στη συνέχεια, και ναι, έχει εμφανιστεί στο παρελθόν, αλλά αυτή τη φορά, ο διάσημος βελτιωτικός οίκος είπε ότι θα κατασκευάσει μόνο 18 κομμάτια παγκοσμίως.

Έτσι, αν θέλετε και μπορείτε να το αντέξετε οικονομικά, τότε καλύτερα να επικοινωνήσετε μαζί τους και να προβείτε σε μια κατάθεση το συντομότερο δυνατό.

Τώρα, όσον αφορά τον εξωτερικό σχεδιασμό της 812 GTS, η Novitec έχει κάνει αρκετά πράγματα πάνω σε αυτό. Πρώτον, διαθέτει ένα προσεγμένο αεροδυναμικό κιτ το οποίο εξελίχθηκε σε συνεργασία με τη Vittorio Strosek.

Advertisement
Advertisement

Στοιχεία από ανθρακονήματα προσαρμόστηκαν στην σήραγγα του αμαξώματος προκειμένου να ενισχύσουν περαιτέρω την αεροδυναμική του supercar, το οποίο δεν ονομάστηκε τυχαία ως «ένα από τα ταχύτερα drop-top στον κόσμο».

Το ίδιο ελαφρύ υλικό υιοθετείται στο καπό, τα καπάκια των πλευρικών καθρεπτών και τα περιβλήματα των πίσω φώτων. Τώρα, ένα σύνολο φαρδύτερων ζαντών φέρει την υπογραφή της έμπειρης Vossen. Οι διαστάσεις τους, 10×21 ίντσες μπροστά και 12,5×22 ίντσες πίσω, τοποθετούνται σε ελαστικά 275/30 και 335/25 αντίστοιχα.

Advertisement

Αυτά, μαζί με την χαμηλωμένη ανάρτηση κατέβασαν το αμάξωμα κατά 35 mm, συμβάλλοντας στην αναθεωρημένη (επιθετική) στάση του ιταλικού supercar στο δρόμο. Δεν θα μπορούσε να είναι διαφορετικά.

Οι οδηγοί μπορούν επίσης να σηκώσουν το ρύγχος του οχήματος με το πάτημα ενός κουμπιού προκειμένου να αποφύγουν τυχόν ζημιές σε ακατάλληλους δρόμους. Σημειώστε επίσης, το νέο σύστημα εξάτμισης, το οποίο συνδυάζεται με γυαλιστερές ανοξείδωτες απολήξεις 110 mm κάτι που σίγουρα θα παρατηρήσουν περισσότερο οι θεατές.

Advertisement

Η απόδοση του ατμοσφαιρικού βενζινοκινητήρα 6,5 λίτρων V12 σκαρφάλωσε από τους 800 ίππους και τα 719 Nm ροπής στους 840 ίππους και στα 751 Nm ροπής αντίστοιχα. Η επιτάχυνση 0-100 km/h μειώθηκε κατά 0,2 sec δηλαδή σε 2,8 sec και η τελική ταχύτητα αυξήθηκε από τα 340 στα 345 km/h. Άντε, περαστικά μας…

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Ferrari F8 Tributo από τη Novitec με 800 ίππους
H Ferrari F8 Tributo της Novitec
Ferrari 812 με βελτιώσεις Novitec

Advertisement