Η εταιρεία που έχει αύξηση πωλήσεων στην Ελλάδα 69,5%
ΝΕΑ
Η εκρηκτική αύξηση πωλήσεων που παρατηρείται το τελευταίο διάστημα δεν αφορά μια εταιρεία με χαμηλή βάση ή μικρούς όγκους.
Αντιθέτως, πρόκειται για μια εντυπωσιακή άνοδο που σημειώνεται πάνω σε ήδη υψηλό αριθμό πωλήσεων, γεγονός που αποδεικνύει πως η στρατηγική αλλαγή που εφαρμόστηκε απέδωσε άμεσα αποτελέσματα. Με μια νέα εμπορική λογική, σαφώς πιο εξωστρεφή και επιθετική, η εταιρεία κατάφερε να ανατρέψει τα δεδομένα της αγοράς και να περάσει στη σφαίρα των κορυφαίων παικτών της ελληνικής αυτοκινητικής σκηνής.
WHAT CAR
Ο λόγος για την Renault και την Dacia που καταγράφουν μια εντυπωσιακή πορεία στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου, αποδεικνύοντας ότι η στρατηγική αλλαγή που εφαρμόστηκε τους τελευταίους μήνες αποδίδει καρπούς. Η εταιρεία σημείωσε μέχρι σήμερα για το 2025 περίπου 7.700 ταξινομήσεις καινούργιων αυτοκινήτων, παρουσιάζοντας μια εκρηκτική αύξηση του 69,5% σε σχέση με την περσινή χρονιά. Οι πωλήσεις Renault και Dacia είναι σχεδόν μοιρασμένες.
Η μεγάλη αυτή άνοδος δεν είναι τυχαία. Συνδέεται άμεσα με την αλλαγή του καθεστώτος αντιπροσώπευσης αλλά και με τη νέα φιλοσοφία επικοινωνίας που έχει υιοθετήσει η Grand Automotive Hellas. Η εταιρεία εμφανίζεται πιο εξωστρεφής, δυναμική και με ξεκάθαρη στόχευση στην αγορά, προβάλλοντας τα προϊόντα της με τρόπο που ταιριάζει στην εποχή, με ισχυρή εμπορική παρουσία, καμπάνιες που μιλούν τη «γλώσσα του δρόμου» και συνεχείς και στοχευμένες ενέργειες προβολής.

Η Dacia έχει καταφέρει να καθιερωθεί ως η πιο «έξυπνη» επιλογή value for money, με μοντέλα όπως το Duster και το Sandero να κατακτούν μερίδια, ενώ η Renault επιστρέφει δυναμικά με νέα ταυτότητα, φρεσκαρισμένο σχεδιασμό και μοντέλα που συνδυάζουν τεχνολογία, ποιότητα και προσιτή τιμή. Και όλα αυτά, ενώ ακόμη δεν έχει κάνει την εμφάνισή του το βαρύ πυροβολικό της γκάμας το νέο Clio, που αναμένεται να δώσει ακόμη μεγαλύτερη ώθηση στις πωλήσεις, ενώ το 5 μόλις ήρθε…

Το ενδιαφέρον είναι ότι το εμπορικό μοντέλο της Grand Automotive Hellas στηρίζεται όχι μόνο στην ανανέωση των προϊόντων αλλά και σε μια επιθετική πολιτική χρηματοδοτήσεων, after sales και διανομής, που κάνει τη διαφορά στην καθημερινότητα των πελατών. Η νέα εταιρική κουλτούρα προτάσσει τη διαφάνεια, την αμεσότητα και τη συνεχή επαφή με το κοινό, όπως οι δυναμικές παρουσίες σε εκθέσεις, όπως είδαμε στην AUTO THESSALONIKI στην ΔΕΘ.
Ολα δείχνουν πως η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία βρίσκεται σε φάση πλήρους αναγέννησης στην ελληνική αγορά. Εφόσον διατηρηθεί η εμπορική δυναμική και η εξωστρέφεια, οι προβλέψεις αναφέρουν ότι η Renault–Dacia θα βρεθεί πολύ σύντομα μέσα στην πρώτη τριάδα των πωλήσεων στην Ελλάδα — κάτι που θα σηματοδοτήσει μια θεαματική επιστροφή για ένα ιστορικό brand που ξαναβρίσκει τον βηματισμό του.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
Τα νέα Renault Rafale και Austral στην Ελλάδα (+τιμές)
Δοκιμή: Renault 5 E-Tech 40 kWh
Επίσημο: Αυτό είναι το νέο Renault Clio (+video)