Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Car Of The Year 2022 | Τιμές Καυσίμων

ΝΕΑ

Η επόμενη Porsche 911 GT3 θα φορέσει 4λιτρο flat six κινητήρα

  • Γιάννης Τσιρογιάννης

Ο νέος κινητήρας 4,0 λίτρων της Porsche 911 Speedster θα μεταφερθεί στα μελλοντικά μοντέλα GT, καθώς τα τελευταία διατηρούν στα σωθικά τους ατμοσφαιρικούς κινητήρες.

 

Ο επικεφαλής και υπεύθυνος για τη GT Andreas Preuninger δήλωσε: “Έχουμε επενδύσει στο μέλλον σε αυτόν τον κινητήρα. Δεν μπορώ να σχολιάσω τα μελλοντικά έργα, αλλά θα ήταν ηλίθιο να μην χρησιμοποιούμε αυτόν τον κινητήρα κάπου. “Η φιλοσοφία μας στα αυτοκίνητα GT είναι να παραμείνουμε στα γνωστά επιτυχημένα στοιχεία μας. Θέλουμε να διατηρήσουμε αυτόν τον κινητήρα στο μέλλον και γι ‘αυτό έχουμε κάνει μια μεγάλη προσπάθεια χωρίς εκπτώσεις στο συναίσθημα και στην απόδοση. ”

Ο Preuninger αρνήθηκε να αποκαλύψει ποια μοντέλα θα χρησιμοποιούσαν τον συγκεκριμένο κινητήρα, αλλά μια ισχυρή πιθανότητα είναι η GT3 επόμενης γενιάς. Τα πρόσφατα καταγεγραμμένα πρωτότυπα στο Nürburgring Nordschleife εκπέμπουν τον ήχο ενός κινητήρα υψηλού κυβισμού χωρίς υπερσυμπιεστή. Προκειμένου να επεκταθεί η κανονική ζωή του επίπεδου συνόλου μεγάλης χωρητικότητας άμεσου ψεκασμού έξι κυλίνδρων, η Porsche έχει τοποθετήσει δύο μεγάλα φίλτρα σωματιδίων βενζίνης – ένα ενσωματωμένο στην εξαγωγή που εξέρχεται από κάθε πλευρά του μοτέρ.

Και όμως εξαιτίας της χρήσης λεπτότερου χάλυβα, τεχνικών νικελίου και νέων μεθόδων συγκόλλησης, το σύστημα εξάτμισης ζυγίζει πλέον 10 κιλά λιγότερο από ότι πριν, παρά το πρόσθετο υλικό. Η ισχύς αυξήθηκε επίσης, από 495 PS σε 505 PS, ενώ το κινητήριο σύνολο συνεχίζει να στροφάρει μέχρι τις 8400 rpm. Το σύστημα ψεκασμού καυσίμου λειτουργεί τώρα στα 250bar αντί για 200 για βελτιωμένη διάδοση, και έκαστος από τους έξι κυλίνδρους του κινητήρα λαμβάνει τώρα μια ειδική βαλβίδα. Το συνδυαστικό αποτέλεσμα – αλλά κυρίως λόγω των νέων οργάνων της πεταλούδας – είναι μια ακόμη εντονότερη απόκριση γκαζιού, αναφέρει η Porsche.

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto