Menu
LIVE η κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων newsautoCHOICE: EV | Τιμές Καυσίμων

ΝΕΑ

Η Ελλάδα θα σταματήσει να είναι «νεκροταφείο αυτοκινήτων»

  • Γιώργος Κ. Ανδρής (ga@newsauto.gr)
yugo

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών εξήγησε ότι στόχος είναι το κράτος να αποτρέψει την εισαγωγή παλιών αυτοκινήτων.

Μπλόκο στην εισαγωγή παλαιών μεταχειρισμένων αυτοκινήτων αλλά και ώθηση στην απόκτηση νέων ΙΧ αποτελεί βασικό στόχο της κυβέρνησης σύμφωνα με όσα ανέφερε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κωνσταντίνος Καραμανλής σε συνέντευξη που παραχώρησε στον τηλεοπτικό σταθμό Mega.

Ο κ. Καραμανλής αναφέρθηκε στην ηλεκτροκίνηση και στα κίνητρα για την εισαγωγή αυτοκινήτων νεότερης ηλικίας. Εξήγησε ότι στόχος είναι το κράτος να αποτρέψει την εισαγωγή παλιών αυτοκινήτων και να ωθήσει την αγορά να φέρει νεότερα, έτσι ώστε ο οικογενειάρχης με ένα μέσο εισόδημα να μπορεί να αγοράσει ένα αυτοκίνητο νεότερης ηλικίας σε λογικά πλαίσια. Να μην είναι η Ελλάδα «νεκροταφείο αυτοκινήτων». Εκτίμησε ότι μαζί με τα κίνητρα για την ηλεκτροκίνηση, στα επόμενα πέντε με οκτώ χρόνια ο μέσος όρος ηλικίας του στόλου ΙΧ στην Ελλάδα θα πάει πιο κοντά στον ευρωπαϊκό. Υπενθύμισε ότι ο ευρωπαϊκός μέσος όρος είναι οκτώ χρόνια, ενώ στην Ελλάδα είναι το διπλάσιο.

Πρακτική και φθηνή λύση το leasing ως μεταβατικό στάδιο

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών αναφέρθηκε στο σχεδιασμό με την αναδιάταξη του υπάρχοντος στόλου για τη μετάβαση στη νέα κανονικότητα του κορονοϊού και υπενθύμισε ότι σε όλες τις χώρες έχει κριθεί αναγκαία η χρήση μάσκας στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς. Υπενθύμισε ότι στη Θεσσαλονίκη έχει δοθεί συγκοινωνιακό έργο στα ΚΤΕΛ και την περασμένη εβδομάδα ολοκληρώθηκε ο διαγωνισμός για το leasing, ενώ ο μεγάλος διαγωνισμός για την προμήθεια περίπου 1.000 αστικών λεωφορείων για Αθήνα και Θεσσαλονίκη θα βγει «στον αέρα» το Σεπτέμβριο. Επισήμανε ότι ο θεσμός του leasing ισχύει σε όλη την Ευρώπη για τα κρατικά οχήματα και τα λεωφορεία και εξήγησε ότι στο leasing αυτός που προμηθεύει το κράτος με λεωφορεία, αναλαμβάνει το κόστος της συντήρησης. Σημείωσε ότι σήμερα ο μέσος όρος ηλικίας των λεωφορείων είναι πάνω από 16 έτη στην Αθήνα και πάνω από 18 στη Θεσσαλονίκη και υπενθύμισε ότι η προηγούμενη ηγεσία του Υπουργείου Μεταφορών δυστυχώς αυτό που έκανε ήταν να αυξήσει το όριο απόσυρσης των λεωφορείων στα 23 χρόνια. «Δεν μπορούμε να συντηρούμε παλιά ρυπογόνα λεωφορεία. Το leasing σε όλο τον κόσμο είναι μία λύση πρακτική, μία λύση πιο φθηνή και είναι ένα μεταβατικό στάδιο μέχρι να πάρουμε τα καινούργια λεωφορεία», πρόσθεσε ο κ. Καραμανλής.

Σε δύο μήνες τα πρώτα δοκιμαστικά δρομολόγια του Τραμ στο Σύνταγμα

«Το τραμ δεν σταματάει» ξεκαθάρισε επίσης ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών και προανήγγειλε ότι, σε δύο μήνες από σήμερα θα ξεκινήσουν τα πρώτα δοκιμαστικά δρομολόγια ξανά προς το Σύνταγμα, υπενθυμίζοντας ότι υπήρξαν τεχνικά ζητήματα με καθίζηση σε αυτό το τμήμα. Υπογράμμισε ότι η κυβέρνηση δεν σκέπτεται κατάργηση του τραμ, για το οποίο δαπανήθηκαν πολλά χρήματα, ενώ σημείωσε πως κάτι τέτοιο θα ήταν αντίθετο και στις πρακτικές της ΕΕ. Σημείωσε ότι είναι ένα εργαλείο το οποίο επικουρικά βοηθά στο συγκοινωνιακό χάρτη της Αθήνας.

Διαβάστε επίσης:

Σε ισχύ τα μειωμένα Τέλη Κυκλοφορίας!

Μια… Lamborghini για την θάλασσα με 4.000 ίππους!

Ελλάδα: Παράνομα ένα στα τρία αυτοκίνητα με ξένες πινακίδες!

Δημοφιλή στο Protothema.gr