Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Η BMW Μ3 που ξέρουμε είναι πολύ σκληρή για να πεθάνει

Ελλάδα 16:13
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Η BMW Μ3 που ξέρουμε είναι πολύ σκληρή για να πεθάνει

ΝΕΑ

Η BMW Μ3 που ξέρουμε είναι πολύ σκληρή για να πεθάνει

ΝΕΑ

Ευχάριστα είναι για τους φανατικούς των σπορ σεντάν τα τελευταία νέα που αφορούν τις μελλοντικές BMW M3.

Advertisement
Advertisement

Η BMW βρίσκεται σε ένα μεταβατικό στάδιο, όπου εξηλεκτρίζει σταδιακά ολόκληρη τη γκάμα της. Μέχρι πρότινος, υποθέταμε με ασφάλεια πως ούτε η M3 θα γλίτωνε από την εξίσωση, αλλά το BMW Blog έρχεται να ανατρέψει τα δεδομένα.

Σύμφωνα με δημοσίευμα της εξειδικευμένης ιστοσελίδας, πρόκειται να δούμε στα επόμενα χρόνια μία νέα BMW M3 με κινητήρα εσωτερικής καύσης η οποία θα συνυπάρχει με την ηλεκτρική εκδοχή της. Ωστόσο, δε θα μοιράζονται την ίδια πλατφόρμα, ενώ η M3 αναμένεται να είναι από τα ελάχιστα αν όχι το μοναδικό μοντέλο της γκάμας που θα γλιτώσει τον πλήρη εξηλεκτρισμό.

Το όραμα Neue Klasse της BMW είναι ένα μέλλον με μόνο ηλεκτρικά μοντέλα στη γκάμα της

Το πλάνο είναι η βαυαρική αυτοκινητοβιομηχανία να χρησιμοποιήσει τον εξακύλινδρο εν σειρά S58 των 3,0 λίτρων για την επόμενη M3. Αυτό μεταφράζεται σε περίπου 500 ίππους αν όχι παραπάνω. Αυτό που σχεδόν αποκλείεται, είναι η ναυαρχίδα της BMW να διατεθεί με μηχανικό κιβώτιο.

Advertisement
Advertisement

Η κίνηση που ανέτρεψε για τα καλά τα δεδομένα σε αυτό το ζήτημα, είναι πως πολλές χώρες έχουν αρχίσει να τα… γυρνάνε και να μην έχουν τόσο αυστηρές προδιαγραφές οι οποίες ευνουχίζουν τους θερμικούς κινητήρες. Συνεπώς, δεν τους απωθούν πλέον.

Όλα δείχνουν ότι η BMW M3 όπως την μάθαμε και την αγαπήσαμε, θα επιβιώσει

Η Ευρωπαϊκή Ένωση φέρεται να έχει θέσει από τον Μάρτιο του 2023 μία προδιαγραφή η οποία προβλέπει θερμικούς κινητήρες, εφόσον λειτουργούν με συνθετικά καύσιμα ή καύσιμα με ουδέτερο περιβαλλοντικό αποτύπωμα. Αυτό από μόνο του, ανοίγει μία νέα κατηγορία για τα αυτοκίνητα του μέλλοντος που θα διαθέτουν κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Με όλα αυτά κατά νου, είναι απολύτως λογικό η BMW να διαθέσει μελλοντικά μία νέα M3 με θερμικό κινητήρα. Ας κρατάμε μικρό καλάθι βέβαια. Πάντως, μέχρι να το δούμε να συμβαίνει στα τέλη της δεκαετίας, έχουμε μία συγκρατημένη αισιοδοξία.