Η Audi δίνει το φιλί της ζωής στους κινητήρες βενζίνης
ΝΕΑ
Αν και η γερμανική εταιρεία είχε αποφασίσει να καταργήσει τα θερμικά μοντέλα μέχρι το 2030, μάλλον αλλάζει ρότα και το ξανασκέφτεται.
Η Audi έκανε στροφή 180 μοιρών στην προηγούμενη απόφασή της να σταματήσει την ανάπτυξη και πώληση οχημάτων με θερμικούς κινητήρες από το 2033.
WHAT CAR
Ο νέος CEO της εταιρείας, Gernot Döllner, επιβεβαίωσε ότι η Audi δεν δεσμεύεται πλέον σε συγκεκριμένη ημερομηνία για τον τερματισμό των κινητήρων εσωτερικής καύσης, προκρίνοντας την «ευελιξία» ως στρατηγική.
Μεταξύ 2024 και 2026, η Audi θα λανσάρει μια εντελώς νέα γενιά θερμικών και plug-in υβριδικών μοντέλων, εξασφαλίζοντας πλήρη προϊοντική ευελιξία για τουλάχιστον 7 έως 10 χρόνια.
Στην απόφαση αυτή εντάσσονται και τα υψηλών επιδόσεων RS μοντέλα. Παράλληλα, η Audi αναλαμβάνει τον ηγετικό ρόλο στον σχεδιασμό hardware και software για όλα τα μεγάλα μοντέλα του VW Group (από A5 και πάνω), στηριζόμενη στην SSP πλατφόρμα, με τις πρώτες εφαρμογές να αναμένονται το 2027-2028.
Η εταιρεία, ωστόσο, μειώνει το εύρος της γκάμας της, με τα A1 και Q2 να μην αποκτούν διάδοχο. Τα A3 και Q3 θα αποτελούν τα βασικά της μοντέλα, ενώ κορωνίδες θα είναι τα A8 και Q9.
Μια αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή του Α3 προγραμματίζεται για το 2026, ενώ η Audi δεν θα ακολουθήσει τα σχέδια του VW Group για την ανάπτυξη φθηνών EV πόλης τύπου ID.2.
Ο Döllner υπογράμμισε ότι η Formula 1, στην οποία εισέρχεται η Audi, θα εμπνεύσει την εξέλιξη μελλοντικών μοντέλων, χωρίς να αποκλείει ακόμα και πιθανή επιστροφή μοντέλων όπως το R8 και το TT.