Menu
Live Κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων CHOICE | Τιμές Καυσίμων

ΝΕΑ

Η Aston Martin Valkyrie στη νέα κατηγορία “Hypercar” του Le Mans

  • Γιάννης Τσιρογιάννης

Η Aston Martin θα εισαγάγει τουλάχιστον δύο αγωνιστικές Valkyrie στη σεζόν 2020/2021 WEC, σε μια σοβαρή προσπάθεια να κατακτήσει το πρωτάθλημα στο 24 Hours of Le Mans.

 

Λίγο μετά την επιβεβαίωση της κατηγορίας Hypercar στο παγκόσμιο πρωτάθλημα αντοχής της FIA, που θα αντικαταστήσει την τρέχουσα κατηγορία LMP1, η Aston Martin είναι έτοιμη να δεσμευτεί για ένα πολλά υποσχόμενο πρόγραμμα με τη Valkyrie. Η νέα κατηγορία Hypercar θα επιτρέψει ουσιαστικά στα συμμετέχοντα αγωνιστικά αυτοκίνητα να μοιάζουν περισσότερο με τα αντίστοιχα παραγωγής τους, ενισχύοντας το μάρκετινγκ των εταιριών. Οι κανόνες θα επιτρέψουν επίσης την ενεργή αεροδυναμική και θα έχουν θέσει το ελάχιστο όριο βάρους στα 980 kg. Η Aston Martin δεν αποκάλυψε καμία τεχνική λεπτομέρεια για την αγωνιστική Valkyrie, οπότε δεν γνωρίζουμε αν ο επίδοξος νικητής του Le Mans το 2021 θα χρησιμοποιήσει υβριδικό σύστημα κίνησης όπως το αυτοκίνητο παραγωγής. Ο Βρετανός κατασκευαστής αυτοκινήτων δήλωσε μόνο ότι το αγωνιστικό αυτοκίνητο θα χρησιμοποιήσει μια εκδοχή του κινητήρα V12 των 6,5 λίτρων.

Η ανακοίνωση έρχεται στην 60η επέτειο της Aston Martin από τη νίκη του Le Mans το 1959 με το DBR1/300. “Ο David Brown ήρθε εδώ το 1959, με ένα αυτοκίνητο και μια ομάδα οδηγών ικανών να κερδίσουν”, δήλωσε ο Andy Palmer, Διευθύνων Σύμβουλος της Aston Martin. “Έχουμε την πρόθεση να κάνουμε το ίδιο το 2021. Η Aston Martin Valkyrie έχει προετοιμαστεί για μια τέτοια πρόκληση και πατά τέλεια στο νέο πλαίσιο ACO.

Η Aston Martin Valkyrie είναι το αποτέλεσμα συνεργασίας μεταξύ της Aston Martin και της Red Bull Advanced Technologies, ενώ ο επικεφαλής τεχνικός Adrian Newey είναι υπεύθυνος για το σχεδιασμό της. Η Valkyrie παραγωγής αναμένεται να είναι το πιο ακραίο αυτοκίνητο δρόμου της Aston μέχρι σήμερα. Οι Aston Martin, Toyota και Scuderia Cameron Glickenhaus είναι μερικές από τις εταιρείες που ανακοίνωσαν επίσημα τις συμμετοχές τους στη νέα κατηγορία Hypercar της WEC, αλλά αρκετές αναφορές υποδεικνύουν ότι η McLaren κάνει το ίδιο με τη Speedtail και η Ferrari με τη SF90 Stradale.

Δημοφιλή στο Protothema.gr